کدخبر : 11343 تاریخ انتشار :
A

قیمت خودرو‌های مونتاژی امروز 15 مرداد/ گران‌ترین سواری، تقریبا 4.5 میلیارد

قیمت خودرو‌های مونتاژی امروز 15 مرداد/ گران‌ترین سواری، تقریبا 4.5 میلیارد

قیمت اکستریم vx به عنوان گرانترین سواری مدیران خودرو در کارخانه 3 میلیارد و 974 میلیون تومان اعلام شده است اما در بازار آزاد ...

قیمت ۳۶۰- قیمت اکستریم VX در بازار آزاد تا مرز چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون بالا رفته است.


بیشتر بخوانید: اسم عجیب پژو پارس در عراق! (فیلم)


به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت زد ایکس‌اتو در بازار آزاد هم به عنوان گرانترین سواری بهمن‌خودرو موتور به سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای که جزو ارزان ترین سواری‌های مدیران خودرو در بازار آزاد است بین  ۹۶۰ تا ۹۷۰ میلیون درنظر گرفته می‌شود. همین خودرو در اسفند ماه سال گذشته به مبلغ ۷۶۰ میلیون تومان به فروش رسید.

ارزان‌ترین خودرو بهمن‌موتور هم کارا تک‌کابین مدل ۱۴۰۳ به‌حساب می‌آید که با قیمت ۶۸۵ میلیون در بازار آزاد به فروش می‌رسد؛ همچینین این خودرو در اسفند ماه سال گذشته با قیمت ۵۷۵ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش رسید.

قیمت خودرو مونتاژی قیمت 360

جک J4 در گروه کرمان‌موتور ارزان‌ترین خودروی این شرکت است که قیمت آن 795 میلیون تومان برآورد شده و این عدد فقط حدود چهار میلیون از قیمت جک J4 در کارخانه بیشتر است. همین خودرو در اسفند ماه سال گذشته با قیمت 779 میلیون تومان به فروش می‌رسید.

قیمت فیدلیتی پرستیژ پنج نفره ۱۴۰۳ در گروه بهمن خودرو در بازار آزاد ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فونیکس FX  پریمیوم ۱۴۰۳ از گروه مدیران خودرو هم در دور روز گذشته با نوسان قیمتی بالایی همراه بوده است. همین خودرو در روز ۱۳ مرداد ماه با مبلغ ۲ میلیارد و۲۴۰ میلیون تومان اعلام شد اما بعد از دو روز در ۱۵ مرداد ماه به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت اینرودز C۳۵ از محصولات گروه بهمن خودرو اکنون در بازار آزاد ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده که در ماه گذشته همین خودرو با مبلغ ۸۳۵ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش رفته است.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین