کدخبر : 11355 تاریخ انتشار :
A

فروش اقساطی محصول برقی کرمان‌موتور آغاز شد

 فروش اقساطی محصول برقی کرمان‌موتور آغاز شد

کرمان‌موتور شرایط فروش نقد و اقساط خودرو برقی EJ۷ را اعلام کرد

در طرح فروش نقد و اقساط خودرو برقی EJ۷ که تا ۲۰ مردادماه معتبر است، این خودرو با قیمت یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار دارد.


بیشتر بخوانید: شرایط فروش سه خودرو GAC ویژه مردادماه اعلام شد


متقاضیان خرید اقساطی می‌توانند با پیش پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان و انتخاب پرداخت ۱۲ یا ۲۴ ماهه مابقی قیمت خودرو نسبت به خرید خودرو برقی EJ۷ اقدام کنند.

روش ثبت نام این خورو برقی بصورت اینترنتی و در آدرس http://customer.kermanmotor.ir انجام می شود.

مشخصات فنی خودرو EJ۷

 کی ام سی EJ۷ یا همان جک جی ۷ برقی، محصول سال ۲۰۱۹ شرکت جک (JAC) چین است که در بازار این کشور با نام سهول E۵۰A نیز شناخته می‌شود. این خودرو در واقع نسخه برقی سهول A۵ (نسخه قبل از فیس‌لیفت جک J۷ بنزینی) است که توسط کرمان موتور به بازار ایران عرضه شده و علاوه بر مصارف تاکسیرانی، برای استفاده شخصی نیز در میان گزینه‌های ماشین های برقی در ایران قرار خواهد داشت.

خودروی EJ۷ برقی مجهز به یک موتور الکتریکی سنکرون مغناطیس دائم با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر است که نیروی لازم برای حرکت این سدان برقی را تامین می‌کند. انرژی مورد نیاز این موتور از طریق یک باتری LFP قابل شارژ با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت تامین می‌شود. این باتری به EJ۷ اجازه می‌دهد تا با یک بار شارژ کامل، مسافتی در حدود ۴۰۲ کیلومتر را طی کند.

;VLHK L,J,V

 

منبع پرشین خودرو
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین