کدخبر : 12325 تاریخ انتشار :
A

بازگشت تویوتا کمری به ایران؛ واردات دو نسخه از تویوتا به بازار قطعی شد

بازگشت تویوتا کمری به ایران؛ واردات دو نسخه از تویوتا به بازار قطعی شد

تویوتا کمری و کراس‌اوور فرانت لندر توسط شرکت برساوش تجارت نیک برای جانبازان به بازار عرضه خواهد شد

شرکت برساوش تجارت نیک به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد سدان پرچم‌دار تویوتا کمری و کراس‌اوور فرانت لندر را در نسخه‌های هیبریدی ویژه جانبازان به بازار ایران عرضه کند.


بیشتر بخوانید: قیمت روز خودرو دوشنبه ۲۹ مرداد/ سقوط ۲۰۷ در بازار


نمونه‌های اولیه این خودروها هم‌اکنون به گمرک باهنر رسیده‌اند و آماده‌سازی برای عرضه به مشتریان در حال انجام است.

هر دو خودرو جدید وارداتی تویوتا کمری و کراس‌اوور فرانت لندر از پیشرانه‌ای مشابه با تویوتا کرولا کراس بهره می‌برند. این پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی توان تولید ۱۵۲ اسب بخار قدرت و ۱۸۸ نیوتن متر گشتاور را داراست.

مشخصات فنی تویوتا کمری ۲۰۲۴

تویوتا کمری با موتور ۲ لیتری چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپه، دارای حجم موتور ۱۹۸۷ سی‌سی است و از سیستم تنفس هیبرید بهره می‌برد. این خودرو با دیفرانسیل جلو و جعبه‌دنده E-CVT، حداکثر قدرتی معادل ۱۵۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاوری برابر با ۱۸۸ نیوتن متر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. همچنین، این خودرو دارای موتور برقی با حداکثر توان ۱۱۳ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۰۶ نیوتن متر است. در مجموع، توان ترکیبی این خودرو به ۱۹۴ اسب بخار و گشتاور ترکیبی آن به ۲۴۰ نیوتن متر می‌رسد.

تویوتا کمری به عنوان یک خودروی سواری شهری با قابلیت‌های متنوع، به دلیل عملکرد بهینه و تجهیزات پیشرفته، مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار دارد. این خودرو با مصرف سوخت ترکیبی ۸.۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، در مدل‌های جدیدتر به ۷.۳ لیتر کاهش یافته و مدل هیبریدی آن تنها ۴.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف دارد.

منبع خودرو بانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین