کدخبر : 12432 تاریخ انتشار :
A

چانگان CS77 پلاس؛ نسل سوم شاسی‌بلند‌ چانگان در ایران

چانگان CS77 پلاس؛ نسل سوم شاسی‌بلند‌ چانگان در ایران

چانگان CS75 Plus در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد و احتمالا طبق مدل‌های نسل اول و دوم به‌زودی سر از بازار ایران درمی‌آورد

در تاریخ ۱۰ ژوئیه، چانگان تصاویر داخلی شاسی‌بلند CS۷۵ Plus نسل چهارم خود را منتشر کرد. انتظار می‌رود که عرضه رسمی این خودرو در نیمه دوم سال جاری صورت گیرد. برای مقایسه، مدل فعلی چانگان CS۷۵ Plus در محدوده قیمتی ۱۱۷,۹۰۰ تا ۱۴۹,۹۰۰ یوان (۱۶,۲۰۰ تا ۲۰,۶۰۰ دلار آمریکا) قرار دارد.


بیشتر بخوانید: مقایسه جتا VS۷ و جتا VS۵‌؛ نبرد نوادگان فولکس واگن در ایران


چانگان CS۷۵ Plus جدید همچنان یک خودروی بنزینی است. تا به حال، تنها پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو اعلام شده که در دو گزینه قدرت ۱۳۸ کیلووات (۱۸۵ اسب بخار) و ۱۴۱ کیلووات (۱۸۹ اسب بخار) ارائه خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو همچنان عرضه خواهد شد یا خیر.

در نمای جلو، جلوپنجره همچنان از طراحی بدون قاب استفاده می‌کند، اما ساختار داخلی آن با طرحی جدید جایگزین شده و با عناصر کرومی نقطه‌ای برای تزئین تکمیل شده است. مجموعه چراغ‌های جلو نیز تغییر کرده است. یک نوار نوری سرتاسری بالای جلوپنجره قرار دارد و سه نوار نوری اضافی زیر آن در دو طرف اضافه شده است. لوگوی چانگان نیز قابلیت روشن شدن دارد.

نمای جانبی چانگان CS۷۵ Plus جدید

در نمای عقب، چراغ‌های عقب سرتاسری از واحدهای نوری جداگانه متعددی تشکیل شده‌اند و لوگوی چانگان نیز قابلیت روشن شدن دارد که باعث قابل تشخیص بودن بالای خودرو می‌شود. همزمان، چراغ ترمز بالا به یک عدد کاهش یافته و تزئینات اگزوز کرومی دوطرفه حذف شده و به جای آن از طراحی پنهان استفاده شده است.

ابعاد خودرو ۴۷۷۰/۱۹۱۰/۱۶۹۵ (۱۷۰۵) میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن ۲۸۰۰ میلی‌متر می‌باشد که ۶۰ میلی‌متر طولانی‌تر و ۴۵ میلی‌متر عریض‌تر از نسل سوم چانگان CS75 Plus است. فاصله بین دو محور نیز ۹۰ میلی‌متر بیشتر شده است.

داخل خودرو چانگان CS۷۵ Plus مدل ۲۰۲۵

در داخل خودرو، چشمگیرترین ویژگی، نمایشگر سه‌گانه شامل صفحه نمایش کاملاً دیجیتال، نمایشگر کنترل مرکزی و نمایشگر سرگرمی سرنشین جلو است. علاوه بر نمایشگرها، تعداد دکمه‌های فیزیکی در کنسول مرکزی به حداقل رسیده و مجهز به دو پنل شارژ بی‌سیم تلفن همراه و دو جاظرفی است.

علاوه بر این، فرمان دو پره است، صندلی سرنشین جلو دارای کیفیت بدون جاذبه است و هم سطح صندلی و هم روکش درها با طرح‌های سوراخ‌دار تزئین شده‌اند. یک نوار نوری سرتاسری نیز در زیر نمایشگر سه‌گانه تعبیه شده است. فضای داخلی به طور استاندارد گنجایش پنج نفر را دارد.

منبع خودرو بانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین