کدخبر : 9379 تاریخ انتشار :
A

شرایط فروش تویوتا وارداتی اعلام شد

شرایط فروش تویوتا وارداتی اعلام شد

متقاضیان جدید خودرو های وارداتی می توانند تا تاریخ ۲۴ تیرماه، با ایجاد حساب وکالتی اقدام به ثبت درخواست خود کنند

با به روزرسانی سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، شرایط فروش تویوتا معین خودرو برای مشتریان جدید اعلام شد.


بیشتر بخوانید: واردات مزدا ۳ به ایران ازسرگرفته شد


سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی از روز سه شنبه ۱۹ تیرماه آغاز شده و متقاضیان جدید خودرو های وارداتی می توانند تا تاریخ ۲۴ تیرماه، با ایجاد حساب وکالتی اقدام به ثبت درخواست خود کنند. در دور جدید عرضه خودرو های وارداتی شرکت ها و محصولات مختلفی به چشم می خورد. در این میان شرکت معین خودرو ایرانیان نیز با دستی پر در این دوره شرکت کرده و سه محصول خود را در این دوره عرضه کرده است. تویوتا کرولا ۱.۲ لیتر و تویوتا لوین در دو مدل هیبریدی و بنزینی از جمله این خودرو ها است. نکته قابل توجه در مورد محصولات معین خودرو این است که این محصولات دارای قیمت قطعی هستند و هزینه های جاری بالایی به آن اضافه نخواهد شد.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که تویوتا لوین با پیشرانه ۱.۸ لیتری به دلیل بهره مندی از سیستم هیبرید تعرفه کمتری نسبت به نسخه های بنزینی تویوتا لوین و تویوتا کرولا داشته و به همین دلیل قیمت قطعی پایین تری نسبت به آنها دارد و در حال حاضر ارزان ترین محصولی است که شرکت معین خودر ایرانیان در این دوره عرضه می کند. در این میان تویوتا لوین با پیشرانه ۱.۲ لیتری توربوشارژ با اینکه مشخصات یکسانی نسبت به تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری دارد، اما قیمت بالاتری نسبت به آن دارد و در حال حاضر گرانترین محصول معین خودرو در این دوره است.

با تمام این تفاسیر متاسفانه محصولات دیگر معین خودرو نظیر؛ هوندا وزل و تویوتا کرولا با پیشرانه ۱.۸ لیتری هیبریدی در این دوره عرضه نشده اما احتمال می رود در دوره های بعدی شاهد حضور این خودرو ها نیز باشیم.

 

جدول فروش تویوتا معین خودرو

نام خودرو قیمت قطعی در مبادی ورودی (تومان)
تویوتا کرولا ۱.۲ لیتر ۲۰۲۳ ۲,۰۱۴,۶۲۰,۰۰۰
تویوتا لوین ۱.۲ لیتر ۲۰۲۳ ۲,۰۶۹,۴۴۰,۰۰۰
تویوتا لوین ۱.۸ لیتر ۱,۹۷۳,۶۴۰,۰۰۰

 

 

منبع آخرین خودرو
خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • 💛سامیار 💛

    سلام

  • رضا

    با درود . من نمی فهمم چرا حق انتخاب مردم را سلب میکنید .چرا ملت حق ندارند اون ماشینی رو که خودشون دلشون میخواد را وارد کنن .این چه داستانی است که آزادی انتخاب از مردم سلب میشه ؟؟کسی پاسخگو هست .یعنی مردم نمی فهمن و فقط شما میفهمید ؟؟؟

  • unknown

    چی میشه گفت با این وضع جامعه حتی پرایدم نمی تونم بخرم دلتون خوشه

  • unknown

    غععععی

  • کوروش

    درود.این پولارو از کجا میارید چرا خیلی ها ندارند .بیشترتون دزدید

  • يك ايراني

    بسمه تعالي بزودي زود تهران شاهد بزرگترين زلزله قرن به بزرگي ٩/٧ريشتر خواهد بودوبساط مفسدين محتكران در امرمسكن ،خودرو،ارز،طلا،ارزاق،ووووبرجيده خواهد شد وخواهتد فهميد كه دنيايشان جز بازيچه اي بيش نبوده سخن خدا حق است سوره اسرا آيه ١٦

    • unknown

      زکی

  • علی

    به نظرم واردات خودرو را باید آزاد کنند تا مردم تمام عمر خود رو برای داشتن یک آهن پاره تلف نکنند و چند روزی زندگی کنند

  • Fahtobtil

    قیمت تموم‌شده اینقدر میشه؟

  • حمید

    خوبه

پربیننده ترین