کدخبر : 12126 تاریخ انتشار :
A

پنج شغل با حقوق بالای 50 میلیون در تهران

پنج شغل با حقوق بالای 50 میلیون در تهران

شرکت‌های مختلف با حقوق 50 تا 80 میلیون در تهران نیرو استخدام می‌کنند

قیمت ۳۶۰- موسسات آموزشی و شرکت‌های فعال در صنایع نفت و گاز، مالی، نساجی و پوشاک و ...  در تهران به دنبال جذب مدیران با تجربه و متخصص هستند. این فرصت‌ها شامل موقعیت‌های مدیریتی با حقوق‌های رقابتی بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان است.


بیشتر بخوانید: هدیه ویژه دولت به بازنشستگان!


به گزارش قیمت ۳۶۰؛ از جمله شرایط مورد نیاز برای این مشاغل می‌توان به سابقه کاری مرتبط، توانایی رهبری و تسلط بر مفاهیم کلیدی اشاره کرد.

استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ

یک موسسه آموزشی به دنبال استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ است و برای این موقعیت شغلی، حقوقی بین 50 تا 70 میلیون تومان در نظر گرفته است. متقاضی باید حداقل چهار سال سابقه کاری مرتبط و تجربه مدیریتی داشته باشد. شرکت تسلط کامل بر مفاهیم برندسازی و مراحل آن را الزامی اعلام کرده است.

استخدام مدیر برنامه‌ریزی

شرکتی فعال در حوزه نفت و گاز به دنبال استخدام مدیر برنامه‌ریزی است. این شرکت به فردی نیاز دارد که دارای 16 سال سابقه کار و تجربه در پست‌های مدیریتی باشد. وظایف این فرد شامل تهیه و تدوین برنامه‌های شرکت و تعیین خط‌مشی‌ها و برنامه‌های عملیاتی خواهد بود.

1538352_112

استخدام مدیر مالی

یک شرکت تجاری برای استخدام مدیر مالی خود، حقوقی بین 60 تا 70 میلیون تومان پیشنهاد داده است. استخدام در این شرکت مستلزم حداقل پنج سال سابقه کار در سمت‌های مدیریتی و توانایی تیم‌سازی بوده و شرط سنی برای همکاری 30 تا 40 سال اعلام شده است.

استخدام مدیر فروش و بازاریابی

همچنین، یک شرکت در صنعت نساجی و پوشاک به دنبال استخدام مدیر فروش و بازاریابی است و برای این موقعیت شغلی حقوقی بین 50 تا 70 میلیون تومان پرداخت می‌کند. فرد مورد نظر باید بیش از پنج سال سابقه کاری مرتبط داشته باشد و مسئولیت رهبری تیم فروش و بازرگانی شرکت را در داخل و خارج از کشور بر عهده بگیرد.

استخدام مدیر عامل

شرکت دیگری که در حوزه آموزش فعالیت دارد برای استخدام مدیر عامل با حقوق 70 تا 80 میلیون تومان آگهی منتشر کرده است. شروع همکاری با این شرکت به پنج سال سابقه کاری در گروه شغلی مشابه و بیش از 50 سال سن نیاز دارد. تجزیه ‌و ‌تحلیل موقعیت‌ها و وقایع دشوار و ارائه راه‌حل‌هایی برای اطمینان‌یافتن از بقا و رشد شرکت از وظایف کلیدی این مدیر خواهد بود.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین