کدخبر : 7353 تاریخ انتشار :
A

قیمت دام زنده امروز ۲۵ خرداد / قیمت دام زنده برای عید قربان ۱۴۰۳ اعلام شد

قیمت دام زنده امروز ۲۵ خرداد / قیمت دام زنده برای عید قربان ۱۴۰۳ اعلام شد

قیمت دام زنده امروز 25خرداد 1403 اعلام شد. قیمت‌ها نسبت به چند روز گذشته ثابت هستند و هیچ تغییری در بازار دام زنده گزارش نمی‌شود

قیمت دام زنده امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. براساس داده‌های منتشر شده، قیمت گوسفند زنده در استان تهران از ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۳۳۰ هزار تومان ادامه دارد.

در استان اصفهان قیمت گوسفند زنده از ۲۷۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان در بازار متغیر است. در استان خراسان رضوی قیمت گوسفند زنده به حداقل ۳۲۰ هزار تومان و حداکثر ۳۲۵ هزار تومان می‌رسد. 

این محصول در استان فارس نیز با قیمت ۲۸۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان خریداری می‌شود. همچنین گوسفند زنده در استان همدان با قیمت ۲۸۰ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. 

در استان قم هم قیمت گوسفند زنده از ۳۰۰ هزار تا ۳۰۵ هزار تومان متغیر است. گوسفند زنده در استان مرکزی نیز از قیمت ۳۰۰ هزار تا ۳۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. کمترین قیمت متعلق به استان چهارمحال و بختیاری است که از ۲۶۰ هزار تا ۲۷۰ هزار تومان نوسان دارد. 

قیمت گوساله زنده در استان‌های مختلف کشور

در استان تهران گوساله زنده 185 هزار تا 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. گوساله زنده در استان اصفهان حداقل 185 هزار و حداکثر 200 هزار تومان در بازار توزیع می‌شود. 

در استان خراسان رضوی قیمت گوساله زنده از 185 هزار تا 190 هزار تومان است. در استان فارس از 190 هزار تومان شروع می‌شود و تا 200 هزار تومان متغیر است. 

در استان همدان نیز قیمت گوساله زنده از 190 هزار تا 205 هزار تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. در استان قم هم قیمت گوساله زنده از 185 هزار تومان شروع می‌شود و تا 204 هزار تومان ادامه دارد. 

در استان مرکزی نیز قیمت‌ها از 190 هزار تومان تا 200 هزار تومان است. 

کمترین قیمت گوساله مربوط به استان چهار محال و بختیاری است که ازقیمت 180 هزار تا 200 هزار تومان در بازار   فروش می‌رسد. 


بیشتر بخوانید: قیمت تخم مرغ امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / همه مرغ ها تخم طلا شدند


 

منبع تجارت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین