کدخبر : 9992 تاریخ انتشار :
A

هزینه سفر اربعین 1403 سر به فلک کشید!

هزینه سفر اربعین 1403 سر به فلک کشید!

قیمت دینار عراق و بلیط هواپیما اربعین 1403 نسبت به سال گذشته به ترتیب 15 و 25 درصد افزایش پیدا کرده است

قیمت ۳۶۰- هزینه سفر اربعین ۱۴۰۳ به آیتم‌های مختلفی بستگی دارد اما از همین الان می‌دانیم خرید بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما نجف در این ایام، دست‌کم ۱۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد.


بیشتر بخوانید: قیمت بلیط هواپیما اربعین اعلام شد


به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت بلیط هواپیما اربعین ۱۴۰۳ بالاخره بعد از حدس و گمان‌های زیاد، مشخص شد. آنطور که رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفته، نرخ بلیط رفت و ‌برگشت از تهران به نجف و بغداد، در ایام اربعین ۱۴۰۳ دقیقا ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت بلیط هواپیما نجف و بغداد اما از مبدا مشهد بیشتر است و به ۱۲ میلیون تومان تبدیل می‌شود.

بلیط اربعین 1403

افزایش 25 درصدی قیمت بلیط هواپیما اربعین 1403 نسبت به سال قبل فقط بخشی از دغدغه زائران عتبات عالیات در سال جاری است و کنار آن می‌توانیم به افزایش 15 درصدی قیمت دینار عراق در بازار آزاد اشاره کنیم.

قیمت دینار عراق در بازار آزاد امسال درحالی به محدوده 44 تومان نزدیک شده که سال گذشته این عدد حدود 38 تومان بود.

هر هزار دینار عراق در بازار آزاد امسال حدود 43 هزار و 900 تومان به‌فروش می‌رسد که رشد تقریبا شش هزار تومانی را درقیاس با سال قبل به ثبت رسانده است. با این حال بانک مرکزی با عرضه ارز اربعین به‌دنبال کنترل بازار ارز و ارائه خدمات بیشتر به زائران اربعین 1403 است و احتمالا از هفته اول مرداد شاهد فروش ارز اربعین 1403 خواهیم بود.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • ابوالفضل

    بانک مرکزی بایدچندروزمانده به ماه محرم،ارز اربعین رو ازطریق بانک‌های عامل،به زائرین واگذارکنه،که قیمتهادربازارآزادهم سربه فلک نکشه

پربیننده ترین