کدخبر : 10102 تاریخ انتشار :
A

پیش‌بینی قیمت طلا آبشده

پیش‌بینی قیمت طلا آبشده

طلای آب‌شده یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در بازار طلاست و به‌عنوان یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال حفظ ارزش دارایی‌های خود در برابر نوسانات اقتصادی و تورم هستند، شناخته می‌شود

طلای آب‌شده نقدی در ایران یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های سرمایه‌گذاری در بازار طلاست. طلای آبشده که به طلای ذوب شده و مجدداً قالب‌گیری شده اشاره دارد، به‌عنوان یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال حفظ ارزش دارایی‌های خود در برابر نوسانات اقتصادی و تورم هستند، شناخته می‌شود.


بیشتر بخوانید: نحوه خرید سکه در حراج مرکز مبادله چگونه است


این نوع طلا به دلیل نداشتن هزینه‌های ساخت و اجرت، معمولاً با قیمت مناسب‌تری نسبت به مصنوعات طلا به فروش می‌رسد و همین ویژگی، آن را به انتخابی محبوب برای خریداران نقدی تبدیل کرده است. بازار طلای آبشده نقدی در ایران با فعالیت بورس‌ها و صرافی‌ها رونق بسیاری دارد و به عنوان یکی از راه‌های مطمئن سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش دارایی‌ها در مواجهه با نوسانات اقتصادی و تورم مطرح است.

در ادامه ی تحلیل قبل و همانطور که مسیر حرکتی قیمت را مشخص کرده بودیم قیمت در نزدیکی سقف داخلی که نقدینگی پشت سقف قبل را هم برای ما سوییپ کرده بود با یک کندل برگشتی ریزش خود را شروع کرد.

با زدن idm (سطح القای نقدینگی) قیمت به سمت بالا رفته و مجددا با اینکه بلاک ما SMT است اما برخورد به آن موجب ریزش مقطعی کوتاهی در دو کندل بعدی شده است. حال به کف بلاک تک کندلی رسیده و کندل حال حاضر نشان از شروع صعود است.

اگر حد ضرر ما که زیر سطح نقطه چین است زده شود دو سطح بلاک و order flow بعدی برای ما بسیار حایز اهمیت هستند.

هدف کوتاه مدتی سقف داخلی ما که نقدینگی سقف قبل به بالای آن جابجا شده و هدف بلند مدتی تر ما سقف اصلی ما می باشد.

 

منبع شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین