کدخبر : 12172 تاریخ انتشار :
A
مقایسه بازدهی دلار، سکه، طلا و بورس

زجر سکه‌بازان، سقوط دلار و طلا و بورس

زجر سکه‌بازان، سقوط دلار و طلا و بورس

سکه و بورس در هفته گذشته بیشترین ریزش را تجربه کردند. اوضاع برای دلاربازها و طلابازها نیز خوب پیش نرفت

قیمت ۳۶۰- قیمت دلار پنجشنبه ۲۵ مرداد به ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید که نشان‌دهنده کاهش هزار و ۵۰۰ تومانی نسبت به ابتدای هفته است. همچنین، قیمت طلای ۱۸ عیار به سه میلیون و ۴۷۵ هزار تومان و سکه امامی به ۴۱ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان کاهش یافته‌اند.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ در بازار بورس نیز شاخص کل با افت ۴ درصدی به یک میلیون و ۹۹۸ هزار و ۱۱۸واحد رسید. این تغییرات از روند کاهشی در بازارهای مالی کشور حکایت دارد.

بازدهی دلار؛ منفی ۰۲. درصد

قیمت دلار در حوالی ظهر پنجشنبه حدود 58 هزار و 800 تومان است. این در حالی که شنبه بازار با قیمت 60 هزار و 300 تومان بازگشایی شده بود. بنابراین قیمت دلار در طول هفته روند کاهشی داشته و هر دلار حدود هزار و 500 تومان ارزان شده است. این اعداد بازدهی منفی 02. درصدی را برای این هفته نشان می‌دهد. 

بازدهی طلای ۱۸ عیار؛ منفی ۲ درصد

قیمت طلای 18 عیار در حالی در طول هفته سیر نزولی داشت که آخرین روز هفته یعنی پنچشنبه 25 مرداد افزایش پیدا کرده و به سه میلیون و 475 هزار تومان رسید. 

قیمت دلار قیمت 360

شنبه 20 مرداد بازار طلای 18 عیار با قیمت سه میلیون و 560 هزار تومان آغاز به کار کرد. به این ترتیب در پایان هفته شاهد کاهش 2 درصدی قیمت طلا نسبت به شروع هفته بودیم.

بازدهی سکه؛ منفی ۴ درصد

قیمت سکه امامی هم‌اکنون 41 میلیون و 155 هزار تومان است. بازار سکه امامی شنبه 20 مرداد با قیمت 42 میلیون و 930 هزار تومان بازگشایی شد. این اعداد نشان می‌دهد که در طول هفته سکه امامی یک میلیون 800 هزار تومان ارزان شده است. در نتیجه بازدهی هفتگی سکه امامی منفی 4 درصد محاسبه می‌شود.

بازدهی بورس؛ منفی ۴ درصد

بورس تهران شنبه 20 مرداد در ارتفاع دو میلیون و دو هزار و 777 واحدی که قرار داشت که کار خود را آغاز کرد. شاخص بورس روز شنبه روند صعودی و در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه روند نزولی داشت، شاخص بورس نهایتا چهارشنبه و در آخرین روز کاری خود در هفته، مجدد روند صعودی به خود گرفت و در نقطه یک میلیون و 998 هزار و 118 واحدی به کار خود پایان داد. این ارقام نشان می‌دهد تاثیر روند نزولی در سه روز میانی هفته بیشتر از روز آغاز و پایان هفته بوده و بازدهی شاخص بورس در این هفته حدودا منفی 4 درصد ثبت شده است. 

مقایسه بازدهی دلار، طلا، سکه و بورس

بازارهای مالی

شنبه

پنجشنبه

بازدهی

دلار

۶۰ هزار و ۳۰۰ تومان

۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان

منفی ۰۲. درصد

طلای ۱۸ عیار

سه میلیون و ۵۶۰ هزار تومان

سه میلیون و ۴۷۵ هزار تومان

منفی ۲ درصد

سکه امامی

۴۲ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان

۴۱ میلیون ۱۵۵ هزار تومان

منفی ۴ درصد

شاخص بورس تهران

دو میلیون و دو هزار و ۷۷۷ واحد

یک میلیون و ۹۹۱ هزار و ۸۴ واحد

منفی ۴ درصد

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین