کدخبر : 7143 تاریخ انتشار :
A

راهنمای خرید جارو شارژی با قیمت 8 میلیون

راهنمای خرید جارو شارژی با قیمت 8 میلیون

جارو شارژی با کیفیت مناسب در بازه‌های قیمتی متنوعی در بازار لوازم خانگی وجود دارد که با مقایسه قیمتی و عملکردی هر کدام از آنها می‌توان محصول مدنظر را انتخاب کرد

خوشبختانه برندهای مطرح و شناخته‌ شده‌ای مانند BOSCH با طراحی و تولید جاروشارژی‌هایی در بازه قیمتی متفاوت، کمک کرده‌اند تا خرید جارو شارژی دسته بلند، بیش از پیش ساده و دردسترس قرار گیرد.

نظافت سریع و بدون دردسر نواحی صعب العبور منزل، یا نقاط مرتفع و حتی پادری‌های خودرو، از جمله کاربردهای ویژه‌ایست که انواع دستگاه‌های باکیفیت از پس آن بر می‌آیند. اما در سالیان اخیر و با افزایش قیمت چشمگیر محصولات لوازم خانگی، متاسفانه پیدا کردن دستگاهی که در کنار کیفیت خوب، قیمت معقول و مقرون بصرفه‌ای داشته باشد، تا حدودی سخت بنظر می‌آید.

از آنجا که اکثر افراد در منازل خود دستگاه جاروبرقی دارند، ترجیح می‌دهند در هنگام انتخاب جارو شارژی، در بودجه خود صرفه‌جویی کنند زیرا می‌دانند که میزان استفاده از این دستگاه ممکن است زیاد نباشد و هر چند روز یک‌بار بخواهند به سراغ آن بروند. این طرز فکر باتوجه به شرایط اکثریت افراد و وجود مدل‌های کاربردی با قیمت معقول، بسیار هوشمندانه است و استفاده از مدل‌های زیر ۸ میلیون نیز کار نظافت را به نحو احسن صورت می‌دهد.


بیشتر بخوانید: قیمت کولرگازی در بازار؛ کولر گازی جی پلاس ۴۰ میلیون


جارو شارژی باکیفیت و قیمت مناسب چه مارکی بخریم؟

درحال حاضر جاروشارژی های بوش، بلک اند دکر، تفال و کنوود مدل‌هایی از جارو شارژی ایستاده و دستی را طراحی و روانه بازار کرده اند که نسبت به کیفیت، قیمت بسیار ایده‌آلی دارند. لیست بروز قیمت جارو شارژی به شما کمک می‌کند تا مدل‌های باکیفیتی که قیمت مطلوبی دارند را در کنار هم مشاهده و بررسی کنید.

از طرفی لازم است با در نظر گرفتن نکاتی مانند میزان شارژدهی، قدرت مکش و همچنین تنوع نازل‌های کاربردی برای نظافت نقاط مختلف، ارزش هر دستگاه را برای خود مشخص کنید. در ادامه به بررسی و معرفی برخی مدل‌های محبوب و پرفروشی که با قیمت زیر ۸ میلیون تومان در بازار ایران پیدا می‌شوند و ارزش خرید بالایی دارند، خواهیم پرداخت.
 
جارو شارژی تفال مدل TY6838

تفال از جمله برندهاییست که همواره محصولاتی باکیفیت، خوش طراحی و با قیمت معقول را روانه بازار می‌کند. هواپزهای رژیمی این برند در بازار ایران همواره مورد توجه و تقاضا قرار گرفته و درصد رضایت بالایی نیز داشته است.

طراحی منحصربه‌فرد و بسیار سبک این دستگاه، امکان نظافت درزها و نقاط مرتفع و دور از دسترس را می‌دهد. لوله نازل با طول مناسب و قطر کم، قادر است مکان‌هایی را در منزل و خودرو نظافت کند که نه دست انسان به آن میرسد و نه جاروبرقی قادر است چنین نواحی را تمیز کند.

مزیت بزرگ این دستگاه اما میزان شارژدهی ۴۵ دقیقه‌ای آن است که با مدل‌های حرفه‌ای و گران قیمت برابری می‌کند و از این حیث ارزش خرید بالایی دارد. نازل این جارو شارژی دسته بلند قابلیت تنظیم ارتفاع دارد تا درصورت تمایل برای نظافت بخش‌های دم دستی مانند اپن و میز ناهارخوری، بتوان بهترین بهره را از جارو شارژی تفال برد.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل ۵۲۰

کمپانی امریکایی بلک اند دکر همواره نشان داده است در زمینه طراحی و عرضه مدل‌های دستی و ایستاده جارو شارژی، در مقایسه با میان رده‌های بازار، همواره پیشگام بوده است.

این برند با تمرکز بر روی طراحی زیبا و کاربرد استفاده بصورت دستی و ایستاده در کنار قدرت مکش رضایت بخش، مدل‌های دسته داری را به بازار معرفی کرده که قیمت‌های بسیار مناسب و مقرون بصرفه‌ای دارند. قیمت جارو های شارژی این کمپانی که عمدتا در بازار مورد خرید و فروش قرار میگیرد، در اغلب اوقات زیر ۷ میلیون تومان تعیین می‌شود. شارژدهی این محصولات نیز بسته به مدل دستگاه متفاوت است که برای مدل SVB۵۲۰ این میزان در حالت حداکثری ۴۰ دقیق قرار دارد که می‌تواند سطح رضایت کامل را بدست آورد.
 
جارو شارژی بوش مدل 2mx20

بدون شک اگر بخواهیم بر اساس اعتبار و محبوبیت برند، دستگاه جارو شارژی خود را انتخاب کنیم، کمپانی بوش هیچ رقیبی نخواهد داشت. تنوع بالای مدل‌ها و بازه قیمتی گسترده، حق انتخاب را برای افرادی که درپی دستگاه مقرون بصرفه و بادوام هستند، ساده‌تر کرده است.

باتری قدرتمند و بهینه انواع جارو شارژی بوش، گواهی بر طول عمر بالای باتری و شارژدهی آنهاست. از طرفی نمی‌توان از شارژدهی ۴۴ دقیقه این دستگاه به سادگی گذر کرد که در عین برخورداری از قیمت یک دستگاه میان رده، چنین باطری قدرتمند و بهینه‌ای برای کارکرد و نظافت دارد. این دستگاه قابلیت استفاده بصورت دستی را نیز دارد و در حالت ایستاده نیز با انعطاف زیاد، می‌تواند هر بخشی از منزل را بدون سختی تمیز کند و ذره ای از گرد و غبار را بر جای نگذارد.

با در نظر گرفتن بودجه خود و بررسی لیست بروز قیمت جارو شارژی می‌توانید بر اساس امکانات و انتظارات مطلوب خود، دستگاه متناسب را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که دستگاه‌های باکیفیت میان رده سطح انتظار شمارا برای امور نظافتی در منزل کسب کرده و تجربه ساده و لذت بخشی را برایتان رقم می‌زند. لازم به ذکر است که به جز مدل‌های معرفی شده، دستگاه‌های باکیفیت دیگری نیز با قیمت زیر ۸ میلیون پیدا می‌شود.

منبع بهارنیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین