کدخبر : 10238 تاریخ انتشار :
A

کد تپ سواپ ۲ مرداد مشخص شد

کد تپ سواپ ۲ مرداد مشخص شد

اگر به تب «Task» بازی مراجعه کنید، بخشی به نام «Cinema» را مشاهده خواهید کرد که هر یک از مأموریت‌های آن پاداش ۴۰۰ هزار سکه‌ای دارد. برای گرفتن این پاداش، شما باید هر یک از ویدیو‌های یوتیوب تپ سواپ را تماشا کنید و بعد به سوالی که مطرح شده، جواب دهید

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ (TapSwap) بزرگترین جامعه کاربران را در میان بازی‌های تپ تو ارن تلگرامی دارد. این بازی که تا به این لحظه ده‌ها میلیون کاربر فعال روزانه را جذب کرده، گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد. البته در کنار ضربه زدن روی سکه تپ سواپ، با روش‌های دیگر هم می‌توان سکه جمع کرد.


بیشتر بخوانید: کد مورس 2 مرداد همستر کامبت ‌مشخص شد (عکس)


کمی بعد از همستر کامبت، بازی تپ سواپ هم صفحه یوتیوبی خود را راه‌اندازی کرد و برای دنبال کردن آن هم جایزه ۵۰۰ هزار سکه‌ای تعیین کرد. البته این تمام ماجرا نیست؛ زیرا تیم سازنده یک مأموریت ۱۰ مرحله‌ای برای تماشای ویدیوهای یوتیوب ترتیب داده که سازوکار جالبی دارد.

اگر به تب «Task» بازی مراجعه کنید، بخشی به نام «Cinema» را مشاهده خواهید کرد که هر یک از مأموریت‌های آن پاداش ۴۰۰ هزار سکه‌ای دارد. برای گرفتن این پاداش، شما باید هر یک از ویدیو‌های یوتیوب تپ سواپ را تماشا کنید و بعد به سوالی که مطرح شده، جواب دهید.

کد ۲ مرداد تپ سواپ: ۱۰Passive Income Ideas

پاسخ سوال ویدیو ۲ مرداد مأموریت ۴۰۰ هزار سکه‌ای تپ سواپ عبارت است از:

renewable

 

منبع بیت پین
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین