کدخبر : 11373 تاریخ انتشار :
A

سقوط آزاد میم‌کوین‌ها / روز سیاه بازار ارز دیجیتال

سقوط آزاد میم‌کوین‌ها / روز سیاه بازار ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته سقوط شدیدی را تجربه کرده است، وضعیت در بخش میم‌کوین‌ها نیز وخیم به نظر می‌رسد، ارزش بازار این بخش، طی روز گذشته به میزان ۲۳ درصد کاهش یافته

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، بازار ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته سقوط شدیدی را تجربه کرده است. در همین راستا، قیمت بیت‌کوین (BTC) برای مدت کوتاهی به زیر سطح روانی ۵۰ هزار دلار رسید و اتریوم (ETH) نیز به ۲۱۷۰ دلار سقوط کرد.


بیشتر بخوانید: سقوط شوکه‌کننده بیت‌کوین/ ۱۲.۸۷ درصد در ۲۴ ساعت


در این میان، وضعیت در بخش میم‌کوین‌ها نیز وخیم به نظر می‌رسد. ارزش بازار این بخش، طی روز گذشته به میزان ۲۳ درصد کاهش یافته و در حال حاضر، حدود ۳۳ میلیارد دلار است.

میم‌کوین‌های برتر، از جمله دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، پپه (PEPE)، سگ‌ کلاهدار (WIF) و بسیاری دیگر، به پایین‌ترین سطح قیمتی خود در چند ماه گذشته رسیده‌اند.

عملکرد میم‌کوین‌های سیاسی (PolitiFi) نیز بدتر بوده است. به عنوان مثال، توکن‌های میم مرتبط با دونالد ترامپ، مانند TREMP و TRUMP به ترتیب ۳۵ و ۳۰ درصد سقوط کرده‌اند. توکن کامالا هریس (KAMA) نیز نزول شدید ۴۶ درصدی را تجربه می‌کند.

علی‌رغم شرایط نزولی بازار، برخی از شاخص‌های مهم نشان می‌دهند که قیمت شیبا پتانسیل افزایش در آینده‌ای نزدیک را دارد. برای مثال، شاخص قدرت نسبی (RSI) شیبا که سرعت و تغییر حرکات قیمت را اندازه‌گیری می‌کند، در چند روز اخیر به زیر مرز ۲۰ سقوط کرده و در شرایط اشباع فروش قرار گرفته است.

شاخص جریان ورودی/خروجی این توکن به صرافی‌ها نیز از احتمال بهبود قیمت آن حکایت دارد. به گزارش شرکت تحلیلی کریپتوکوانت (CryptoQuant)، طی پنج روز گذشته، جریان خروجی شیبا از صرافی‌ها به طور قابل‌توجهی از جریان ورودی آن پیشی گرفته است.

چنین اتفاقی معمولاً در پی افزایش خوش‌بینی معامله‌گران درباره آینده یک دارایی به وقوع می‌پیوندد و سیگنالی صعودی محسوب می‌شود.

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین