کدخبر : 11395 تاریخ انتشار :
A

توئیت مرموز ایلان ماسک درمورد بیت کوین

توئیت مرموز ایلان ماسک درمورد بیت کوین

به تازگی یک توییت از سوی ایلان ماسک در پلتفرم X منتشر شد، معامله‌گران از این توئیت برداشت کردند که احتمالا ایلان ماسک در حال خرید بیت کوین است

ویلی وو (Willy Woo)، یکی از معامله‌گران شناخته‌شده حوزه کریپتو، پس از انتشار یک توییت از سوی ایلان ماسک در پلتفرم X، اعلام کرد که این پست احتمالاً به معنای انباشت بیت کوین توسط ماسک است.


بیشتر بخوانید: سقوط آزاد میم‌کوین‌ها / روز سیاه بازار ارز دیجیتال


ماسک در توییت خود تصویری را به اشتراک گذاشته که متن زیر در آن مشاهده می‌شد: روزهای سخت مردان قوی می‌آفرینند. مردان قوی اوقات خوب را خلق می‌کنند. روزهای خوب مردان ضعیف را به وجود می‌آورند. مردان ضعیف روزهای سخت را می‌سازند.

او همچنین اشاره کرده که ما اکنون در مرحله پایانی این چرخه قرار داریم.

elon-musk-encoded-message-means-hes-stacking-bitcoin-trader-willy-woo

انتشار این پست واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت. در این میان، وو با چاشنی طنز بیان کرد که این احتمالاً یک پیام رمزی برای تشویق به انباشت بیشتر بیت کوین است. البته، هیچ‌یک از کاربران دیگر تفسیر مشابهی را ارائه نکردند و به نظر می‌رسد این دیدگاه، مختص وو باشد.

پیش از این، ماسک در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که شرکت تسلا ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریده و شروع به پذیرش این ارز دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت کرده است.

این گزینه پس از گذشت زمان به دلیل حواشی مختلف کنار گذاشته شد. ماسک در ادامه، در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که سبد سرمایه‌گذاری‌اش شامل بیت کوین، اتریوم و دوج کوین می‌شود.

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین