کدخبر : 11550 تاریخ انتشار :
A

ارزان‌ترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری

ارزان‌ترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری

بسیاری از افراد قصد دارند تا با بودجه‌ای محدود وارد دنیای ارز دیجیتال شوند و سرمایه‌گذاری روی کوین‌های مختلف را شروع کنند اما کدام‌یک از ارزهای موجود در بازار برای سرمایه‌گذاری با بودجه کم مناسب هستند

بسیاری از افراد قصد دارند تا با بودجه‌ای محدود وارد دنیای ارز دیجیتال شوند و سرمایه‌گذاری روی کوین‌های مختلف را شروع کنند. با مقایسه قیمت شیبا یا هرکدام از ارزهای ارزان‌قیمت با هزینه‌ای که برای خرید کوین‌های گران لازم است، کاملا می‌توان متوجه گسترده بودن قیمت‌های بازار شد. سوالی که در این میان ممکن است ایجاد شود، این است که کدام‌یک از ارزهای موجود در بازار برای سرمایه‌گذاری با بودجه کم مناسب هستند؟

ترون – TRON

یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید با بودجه محدود، ارز ترون است که در صرافی‌ها با نماد TRX شناخته می‌شود. این ارز برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و امروزه حجم بازار آن به بیش از ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد. در یک سال گذشته، ارز ترون توانسته است تا بیش از ۶۰ درصد رشد داشته باشد. با اینکه نوسانات زیاد قیمت در دنیای رمز ارزها امری طبیعی است، اما رشد ترون را می‌توان یک رشد معقول و پایدار دانست.

جالب است بدانید که هدف اصلی از ساخت و عرضه ترون حمایت از تولیدکنندگان محتوا در فضای اینترنت بود. بدین‌صورت که تولیدکنندگان محتوا درآمد خود را به‌جای اینکه از پلتفرم‌های مختلف دریافت کنند، به‌صورت مستقیم از مخاطبان خود به‌دست می‌آورند. هریک از مخاطبان می‌توانند با استفاده از ارز ترون، برای تولیدکننده محتوا مورد علاقه‌ خود دونیشن پرداخت کنند.

تفاوتی ندارد که قصد بررسی قیمت ترون را داشته باشید یا اینکه بخواهید از قیمت شیبا اطلاع پیدا کنید. در هر صورت، برای مشاهده آخرین قیمت ارزهای دیجیتال می‌توانید به صرافی بیت ۲۴ مراجعه کنید و از امکانات و قابلیت‌های این صرافی بهره‌مند شوید. بیت ۲۴ علاوه‌بر داشتن محیطی کاربرپسند، بستری امن را برای انجام معاملات فراهم کرده است تا تمامی علاقه‌مندان بتوانند به‌راحتی به خرید و فروش مشغول شوند.

کاردانو – Cardano

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید با بودجه کم، کاردانو محسوب می‌شود. نماد این ارز ADA بوده و در اغلب صرافی‌های معتبر می‌توان آن را خریدوفروش کرد. این ارز نیز مانند ارز ترون، در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد و امروزه، حجم بازار آن بیش از ۱۳ میلیارد دلار است. در یک سال گذشته، قیمت کاردانو رشد ۲۵ درصدی را تجربه کرده است که همین امر آن را به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

هدف ارز کاردانو کمک به افراد خلاق و تاثیرگذار است تا بتوانند جهان را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کنند. کاردانو به‌نحوی طراحی شده است که تمامی صاحبان ارز بتوانند در توسعه آن مشارکت داشته باشند. بدین‌صورت که صاحبان ارز برای ایجاد هرگونه تغییرات در نرم‌افزار، دارای حق رای هستند.

بیت ۲۴

شیبا اینو – Shiba Inu

ارز شیبا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید با بودجه‌های کم است. این ارز که با نماد SHI شناخته می‌شود، حجم بازاری برابر با ۷ میلیون دلار دارد و بسیاری از افرادی که قصد ترید و انجام معاملات کوتاه‌مدت را دارند، این ارز را انتخاب می‌کنند. نکته‌ای که باید آن را در نظر داشت این است که شیبا در یک سال اخیر نوسانات فراوانی را تجربه کرده و حدود ۴۰ درصد افت قیمت داشته است؛ اما به‌احتمال زیاد دوباره قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

بهتر است تا در صورت تمایل ورود به بازار شیبا، تمامی اصول ازجمله مدیریت ریسک، رعایت شوند تا از مسائلی مانند از بین رفتن سرمایه جلوگیری به‌ عمل آید. نه‌تنها شیبا، بلکه سایر میم‌کوین‌ها نیز گزینه‌هایی پرخطر برای افرادی که آشنایی چندانی با دنیای ارزهای دیجیتال ندارند، به‌شمار می‌روند؛ اما بااین‌حال، افت‌وخیزهای ناگهانی آن‌ها می‌توانند بسیار سودده باشند.

پالیگان – Polygon

یکی دیگر از پروژه‌های جذاب که قیمت ارز آن چندان بالا نیست، پالیگان است. این ارز که روی شبکه بلاک‌چین اتریوم قرار دارد، در صرافی‌ها با نام MATIC شناخته می‌شود. حجم بازار ارز پالیگان امروزه به بیش از ۵ میلیارد دلار رسیده است و نمودار آن نوسان‌های متعددی را در یک سال گذشته نشان می‌دهد. قیمت پالیگان نیز مانند قیمت شیبا در سال گذشته شاهد کاهش بوده و حدود ۱۹ درصد افت کرده است؛ اما بخش صعودی نمودار آن می‌تواند هر تریدر را به خود جذب کند.

چیزی که پالیگان را به یک ارز محبوب بدل می‌کند، تکنولوژی بلاک‌چین آن است. این بلاک‌چین که قبل‌تر با نام Matic Network شناخته می‌شد، مقیاس‌پذیری بالایی با اتریوم و ساختاری کاربردی و آسان دارد. بسیاری از کسانی که کیفیت شبکه را از عوامل موفقیت یک ارز دیجیتال می‌دانند، خرید پالیگان را انتخاب می‌کنند.

بیت ۲۴

جمع‌بندی

در این مطلب، سعی کردیم تا ضمن معرفی تعدادی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید با بودجه کم، تغییرات قیمت آن‌ها در یک سال گذشته را نیز مورد بررسی قرار دهیم. همان‌طورکه گفته شد، ترون و کاردانو در یک سال گذشته شاهد رشد قیمت بوده‌اند، اما قیمت شیبا و پالیگان، افت کرده‌اند. بااین‌حال، طبق تحلیل‌ها، افت ارزش شیبا و پالیگان دلیلی بر مناسب نبودن آن‌ها برای سرمایه‌گذاری نیست؛ چراکه معمولا نوسانات زیادی دارند و به‌احتمال زیاد در آینده افزایش خواهند داشت.

 

 
منبع زومیت
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین