کدخبر : 11765 تاریخ انتشار :
A

یکه‌تازی سگ کلاهدار تا کجا ادامه دارد؟

یکه‌تازی سگ کلاهدار تا کجا ادامه دارد؟

امروز داگ‌ویف‌هت با افزایش قیمت بیش از ۸ درصد یبیشترین رشد را میان میم کوین‌ها داشت اما این افزایش قیمت پایدار نبود و اکنون منفی است

از ۱۰ آگوست ۲۰۲۴، عملکرد کلی میم‌کوین‌ها ضعیف بوده، با این حال، دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) به ترتیب با افزایش قیمت ۰.۵ درصد، ۱.۲ درصد و ۱.۳۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته، از جمله میم‌کوین‌های برتر بازار بوده‌اند.


بیشتر بخوانید: سیگنال تاریخی ترامپ و ایلان ماسک به بیت‌کوین!


در این میان، داگ‌ویف‌هت با افزایش قیمت بیش از ۸ درصدی توجه فعالان کریپتو را به خود جلب کرد. اما این افزایش قیمت در میان میم‌کوین‌ها پایدار نبود و در زمان نگارش این خبر، اغلب آنها در محدوده منفی معامله می‌شوند.

در حال حاضر، قیمت WIF، با ۱.۵۰ درصد کاهش روزانه در سطح ۱.۷۸ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته توانسته بالاترین سطح ۱.۸۸ دلار را نیز به ثبت برساند. قابل توجه است که حجم معاملات روزانه با ۴۴.۶۸ درصد کاهش مواجه شده که نشان از کاهش مشارکت معامله‌گران است.

مطابق با روند تغییرات قیمت، سود باز داگ‌ویف‌هت در ابتدای امروز تا بیش از ۷ درصد نیز افزایش یافت، اما اکنون با ۴ درصد کاهش مواجه است.

با این حال، تحلیل‌ تکنیکال نشان می‌دهد که WIF در تایم‌فریم ۴ ساعته روندی صعودی را دنبال می‌کند و توانسته سطح مقاومت افقی را بشکند.

اکنون این میم کوین مجدداً به سطح شکست برگشته و در صورت ایجاد یک پولبک موفقیت‌آمیز، می‌توان به ادامه روند صعودی امیدوار بود.

dogwifhat-wif-outshines-top-meme-coins-with-bullish-breakout

ادامه روند صعودی می‌تواند قیمت WIF را در روزهای آینده با افزایش ۲۵ درصدی به سطح ۲.۲ دلار برساند. با این حال، ممکن است در مسیر خود با مقداری مقاومت در نزدیکی سطح ۲ دلار مواجه شود.

قابل توجه است که اگر قیمت WIF به ۱.۹۵ دلار برسد، تقریباً ۱۲.۶۲ میلیون دلار از موقعیت‌های شورت لیکویید خواهد شد. از طرف دیگر، اگر قیمت به ۱.۷۵۸ دلار کاهش یابد، تقریباً ۳.۳۷ میلیون دلار از پوزیشن‌های لانگ لیکویید می‌شود.

منبع رمزارزنیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین