کدخبر : 11778 تاریخ انتشار :
A

نزول اتریوم ادامه دارد؛ پرضررترین رمزارزها کدام‌اند؟

نزول اتریوم ادامه دارد؛ پرضررترین رمزارزها کدام‌اند؟

بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، ریزش قیمتی ۰.۹۳ درصدی را ثبت کرده است و روندی نزولی دارد

بر اساس داده‌های منتشرشده برخی ارزهای دیجیتال بازار امروز روندی نزولی دارند و بازار به رنگ قرمز درآمده است. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۱۱۲ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۶.۴۹ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.


بیشتر بخوانید: یکه‌تازی سگ کلاهدار تا کجا ادامه دارد؟


بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، ریزش قیمتی ۰.۹۳ درصدی را ثبت کرده است و روندی نزولی دارد. ارز دیجیتال برتر بازار، در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۰ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی نزولی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر ریزش قیمتی ۲.۸۵ درصدی را ثبت کرده و امروز در محدوده ۲.۶۰۶ دلار معامله می‌شود.

با توجه به داده‌های سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال هلیوم (HNT)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال Helium امروز با رشد قیمتی ۱۵.۵۴ درصدی در صدر پرسودترین‌های بازار قرار گرفت. پس از Helium، نام رمزارزهای کرونوس (CRO) با ۱۲.۶۱ درصد افزایش قیمت و زی‌کش (ZEC) با ۱۰.۴۱ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال پاپ کت (POPCAT) با ۷.۱۸ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌ ارز ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از Popcat نیز، ارز دیجیتال بیت تنسور (TAO) با ۵.۰۷ درصد افت قیمت و ارز برت (BRETT) با ۴.۸۶ درصد کاهش قیمت، در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.

 

منبع رمزارزنیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین