کدخبر : 11898 تاریخ انتشار :
A

تاثیر یک اتفاق تاریخی در قیمت اتریوم

تاثیر یک اتفاق تاریخی در قیمت اتریوم

در روز سه‌شنبه ۶ آگوست، جریان مثبت سرمایه ادامه یافت و ETFهای اتریوم ۹۸.۴ میلیون دلار ورودی داشتند اگرچه جریان‌های ورودی قوی باعث تقویت روحیه فعالان بازار شد، اما تداوم خروج از صندوق گری‌اسکیل احتیاط را به بازار بازگرداند

فعالیت معاملاتی صندوق‌های ETF اسپات اتریوم طی هفته گذشته شاهد نوسانات قابل‌توجهی بود. در آن بازه، جریان ورود و خروج سرمایه از این صندوق‌ها به طور چشمگیری افزایش یافت و احساسات متناقضی را در بازار ایجاد کرد.


بیشتر بخوانید: جذب ۱۵۵ میلیون دلار سرمایه فقط با یک توییت ترامپ


جریان خالص سرمایه به ETFهای اتریوم تا پایان هفته به حدود مثبت ۱۰۵ میلیون دلار رسید که این موضوع، بحث‌هایی درباره پتانسیل قیمت ETH برای رسیدن به مرز ۳۰۰۰ دلار به راه انداخته است.

در روز دوشنبه ۵ آگوست، ETFهای اسپات اتریوم هفته را با ورودی خالص ۴۸.۸ میلیون دلاری آغاز کردند. صندوق بلک‌راک با ۴۷.۱ میلیون دلار بیشترین ورودی را به ثبت رساند. در مقابل، صندوق گری‌اسکیل خروجی قابل‌توجه ۴۶.۸ میلیون دلاری را تجربه کرد که احساسات مختلفی را در بازار به وجود آورد.

در روز سه‌شنبه ۶ آگوست، جریان مثبت سرمایه ادامه یافت و ETFهای اتریوم ۹۸.۴ میلیون دلار ورودی داشتند. صندوق بلک‌راک با ورودی ۱۰۹.۹ میلیون دلار عملکرد خوبی داشت و در همین حال، جریان خروجی از صندوق گری‌اسکیل ادامه یافت و ۳۹.۷ میلیون دلار سرمایه از آن خارج شد.

اگرچه جریان‌های ورودی قوی باعث تقویت روحیه فعالان بازار شد، اما تداوم خروج از صندوق گری‌اسکیل احتیاط را به بازار بازگرداند.

در روز چهارشنبه ۷ آگوست، خروجی خالص ETFهای اسپات اتریوم به ۲۳.۷ میلیون دلار رسید. صندوق گری‌اسکیل با ثبت خروجی ۳۱.۹ میلیون دلار و صندوق فیدلیتی با ثبت ورودی ۴.۷ میلیون دلار، نوسانات بازار را برجسته کردند.

روز پنج‌شنبه ۸ آگوست، خروجی سرمایه کاهش یافت و به ۲.۹ میلیون دلار رسید. با این حال، تحلیلگران کیو‌سی‌پی کپیتال پیش‌بینی کردند که افزایش جریان خروجی در هفته آینده ادامه خواهد یافت.

روز جمعه ۹ آگوست، با ثبت خروجی خالص ۱۵.۸ میلیون دلار از ETFهای اسپات اتریوم به پایان رسید. با این حال، مجموع جریان هفتگی، مثبت ۱۰۴.۸ میلیون دلار باقی ماند.

با وجود عملکرد متفاوت ETFهای اسپات اتریوم، قیمت این رمزارز نسبتاً ثابت ماند و در طول هفته بین ۲۳۰۰ تا ۲۶۵۰ دلار معامله شد. در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم در محدوده ۲۶۰۰ دلار قرار دارد. گاوها اکنون در تلاشند که قیمت را به ۳۰۰۰ دلار برسانند.

با این حال، وضعیت اندیکاتورهای تکنیکال، مانند تقاطع مرگ قریب‌الوقوع برای میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه، نشان می‌دهد که فشار فروش ممکن است به زودی افزایش یابد و قیمت این ارز دیجیتال را تا ۱۸۳۰ دلار کاهش دهد.

منبع رمزارزنیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین