کدخبر : 12035 تاریخ انتشار :
A

بهترین ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها با قیمت زیر یک دلار

بهترین ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها با قیمت زیر یک دلار

ریپل، دوج کوین و کاردانو در 24 ساعت گذشته به‌عنوان رمزارز‌های زیر یک دلار بازدهی مثبت داشتند

قیمت ۳۶۰- در تازه‌ترین تحولات بازار ارزهای دیجیتال، ریپل با قیمت تقریبی ۳۴ هزار تومان و افزایش ۱.۴۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته در رتبه هفتم بازار قرار دارد.


بیشتر بخوانید: خبر خوش تیم همستر کامبت برای همستربازان


به گزارش قیمت ۳۶۰؛  در همین حال، دوج کوین با رشد ۳.۸۱ درصدی به حدود ۶ هزار تومان رسیده و کاردانو نیز با قیمت ۲۰ هزار تومان، ۰.۷۵ درصد افزایش یافته است.

ریپل

ریپل، که با نماد اختصاری XRP شناخته می‌شود هم اکنون در رتبه هفتم بازار قرار گرفته و سهم آن از کل بازار (دامیننس) ۱.۵۲ درصد است. قیمت ریپل به پول خودمان در حال حاضر تقریبا به 34 هزار تومان رسیده که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱.۴۶ درصد افزایش داشته است. در قیاس با یک هفته گذشته این ارز دیجیتال حدود 13 درصد بازدهی داشته و اگر به یک ماه گذشته نگاه کنیم، بازدهی ریپل عدد 8.24 درصد را نشان می‌دهد. بازدهی سالانه این ارز نیز حدودا منفی 9 درصد محاسبه می‌شود. 

دوج کوین

دوج کوین، با نماد اختصاری DOGE در رتبه نهم بازار قرار دارد و سهم آن از کل بازار (دامیننس) نیز ۰.۷۳ درصد است. قیمت هر واحد دوج کوین با افزایش قیمت 3.81 درصدی در 24 ساعت گذشته به حدود 6 هزار تومان می‌رسد. آن‌هایی که برای خودشان دوج کوین ذخیره کرده‌اند در یک هفته گذشته به سود نزدیک به 7 درصدی رسیده‌اند. اما بازدهی دوج کوین در یک ماه و سه ماه اخیر به ترتیب منفی هفت و منفی 28 درصد محاسبه می‌شود؛ با این وجود بازدهی سالانه دوج کوین مثبت و حدود 37 درصد است.

1048958_955

کاردانو

کاردانو که با نماد اختصاری ADA  نمایش داده می‌شود در حال حاضر در رتبه دهم بازار را در اختیار دارد و با قیمت حدودا 20 هزار تومان معامله می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز ۰.۷۵ درصد افزایش یافته است. سرمایه‌گذارانی که کاردانو را برای معامله در بازار ارز دیجیتال انتخاب کرده‌اند در هفته گذشته با رشد 2 درصدی این ارز رو به رو شدند. این درحالی است که محاسبه بازدهی کاردانو در یک ماه و سه ماه گذشته اعداد منفی 20 و 23 درصد را نشان می‌دهد. بازده سالانه کاردانو نیز  به حدود 16 درصد می‌رسد.

ترون

ترون با نماد اختصاری TRX رتبه 11 بازار را به خود اختصاص داده و در این لحظه با قیمت 7 هزار و 600 تومان تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر نزدیک به یک درصدکاهش یافته در حالی که در هفته اخیر بازدهی این ارز حدود 3 درصد بوده است. اگر به یک ماه گذشته برگردیم با عدد منفی 9 درصد در بازدهی ترون روبه‌رو می‌شویم و اگر بازدهی سالانه را نگاه کنیم بازدهی خوب 63 درصد را می‌بینیم.

شیبا اینو

شیبا اینو با نماد اختصاری SHIB یک ارز دیجیتال که رتبه ۱۳ بازار قرار داشته از ارزهای محبوب ایرانیان محسوب می‌شود. دامیننس شیبا اینو در حال حاضر ۰.۳۸ درصد است. هر واحد از شیبا اینو در این لحظه با احتساب نرخ تتر ۶۰,۲۲۵ تومان معادل ۰.۸ تومان معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت اخیر افزایش دو درصدی را تجربه کرده است. ارزش همین ارز در یک ماه گذشته 18 درصد پایین آمده و سه ماه گذاشته 37 درصد افت داشته است. بازدهی سالانه شیبا اینو نیز 29 درصد برآورد می‌شود.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین