کدخبر : 1238 تاریخ انتشار :
A

آغازی برای یک رالی گاوی عظیم

آغازی برای یک رالی گاوی عظیم

۳ نشانه‌ برای اینکه بازار گاوی بیت‌کوین تازه شروع شده است!

قیمت ۳۶۰- قیمت بیت‌کوین (BTC) اخیراً رشد قابل‌توجهی داشته و تا ۶۴ هزار دلار افزایش یافته که این موضوع، گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد شروع یک روند صعودی بزرگ‌تر ایجاد کرده است.علی‌رغم این صعود تماشایی، برخی از نشانه‌های کلیدی و نزدیک شدن به رویدادهای مهم نشان می‌دهند که رشد اخیر می‌تواند آغازی برای یک رالی گاوی عظیم و دستاوردهای بیشتر باشد.

۱. هاوینگ: یکی از نشانه‌های مهم، هاوینگ بیت کوین است که قرار است در آوریل امسال انجام شود. این رویداد نرخ استخراج بیت کوین‌های جدید را به نصف کاهش می‌دهد و در صورت پیروی از اصول اقتصادی عرضه و تقاضا، به طور بالقوه می‌تواند منجر به افزایش قیمت این ارز دیجیتال در طول زمان شود.

۲. جریان خروجی از صرافی‌ها: سیگنال دیگری که نشان می‌دهد قیمت بیت کوین ممکن است در آینده نزدیک بیشتر شود، انتقال وجوه از صرافی‌های متمرکز به راه‌حل‌های خودحضانتی است.به گزارش شرکت کریپتوکوانت، جریان خالص بیت کوین در صرافی‌ها در چند هفته گذشته عمدتاً منفی بوده و یک کندل قرمز بزرگ در اول مارس مشاهده می‌شود.ذخیره دارایی‌ها در کیف پول‌های شخصی نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و تمایل آنها برای ماندن در بازار برای طولانی‌مدت است که فشار فروش فوری را کاهش‌ می‌دهد.

۳. افزوایش علاقه: در گذشته، اوج چرخه‌های صعودی بیت ‌کوین با ثبت یک رکورد برای جستجوهای گوگل همزمان بوده است. محبوبیت این دارایی در بزرگ‌ترین موتور جستجوگر جهان در چند ماه گذشته افزایش یافته، اما هنوز بسیار پایین‌تر از سطوح مشاهده‌شده در اواخر سال ۲۰۲۱ است.آلت‌کوین‌های پیشرو، مانند اتریوم، ریپل، کاردانو و غیره نیز باید به رکورد سه سال پیش برسند. به این معنی که بازار ممکن است در آستانه یک روند صعودی دیگر و بزرگ‌تر باشد.

 

 

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین