کدخبر : 12462 تاریخ انتشار :
A

قیمت داگز؛ چهار نکته درباره پدیده بازار ارز دیجیتال‌

قیمت داگز؛ چهار نکته درباره پدیده بازار ارز دیجیتال‌

داگز از مینی‌اپلیکیشن‌های جدید تلگرام است که در مدت زمان کوتاهی موفق به جذب 50 میلیون کاربر شد

قیمت ۳۶۰- داگز یک ربات تلگرامی است که بر اساس قدمت حساب، دعوت از دوستان و بازدید روزانه به کابران امتیاز می‌دهد. 

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت داگز هنوز در بازارهای اصلی ارز دیجیتال مشخص نشده اما قیمت آن در بازار پیش از عرضه حدود 130 تومان است.

تعریف داگز ربات پرسروصدای تلگرام

داگز یک ربات بر بستر تلگرام است از مینی‌اپلیکیشن‌های جدید و پرسروصدای تلگرام بوده و در مدت زمان بسیار کوتاهی بیش از ۵۰ میلیون کاربر جذب کرده است.

تفاوت داگز با سایر ایردراپ‌ها

بر خلاف سایر ایردراپ‌ها، در داگز برای کسب امتیاز نیازی به کلیک کردن یا انجام بازی‌های مختلف نیست. کاربران تنها با ورود به ربات و انجام چالش‌ها می‌توانند امتیاز کسب کنند. از طرفی داگز برای کسب امتیاز نیازی به فعالیت‌های تبلیغاتی وقت‌گیر ندارد و این امر باعث افزایش مشارکت کاربران می‌شود.

داگز

راه‌های کسب توکن در داگز

یکی از راه‌های اصلی کسب امتیاز در داگز، دعوت از دوستان است. هر چه اعضای زیر مجموعه شما سابقه بیشتری در تلگرام داشته باشند، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. کاربران با حساب‌های قدیمی‌تر توکن‌های بیشتری دریافت می‌کنند. این ویژگی به کاربران انگیزه می‌دهد تا از حساب‌های قدیمی خود استفاده کنند.

علاوه بر قدمت حساب، کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان، اتصال کیف پول، و بازدید روزانه از ربات توکن کسب کنند. داگز همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که تنها با یک بار ورود در روز، توکن‌های خود را دریافت کنند.

قیمت داگز امروز ۳۱ مرداد

قیمت داگز امروز در بازار پیش از عرضه صرافی ارز دیجیتال Gate.io حدود ۰.۰۰۲۲ دلار یا حدود ۱۳۰ تومان است.

صرافی‌هایی مثل گیت، OKX و بیت‌گِت در بازار پیش از عرضه خود داگز را لیست کرده‌اند. ارزهای دیجیتال معمولاً قبل از لیست شدن‌ در بازارهای اصلی، در بازار پیش از عرضه لیست می‌شوند تا کشف قیمت آن‌ها راحت‌ باشد.

 بازار پیش از عرضه یک  قیمت حدودی از توکن‌ها ارائه می‌کند. این قیمت تضمین‌شده نیست و ممکن است با قیمت ارزهای دیجیتال پس از لیست‌شدن در بازار اسپات تفاوت زیادی داشته باشد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین