کدخبر : 12731 تاریخ انتشار :
A

اصابت ترکش دستگیری پاول دوروف در بازار ارز دیجیتال

اصابت ترکش دستگیری پاول دوروف در بازار ارز دیجیتال

پس از خبر دستگیری پاول دوروف، مالک تلگرام، بازار ارزهای دیجیتال تحت تأثیر قرار گرفت و قیمت تون کوین و نات کوین کاهش پیدا کرد

قیمت ۳۶۰- قیمت تون کوین که پیش از دستگیری دوروف ۶.۸ دلار بود، به ۵.۳ دلار رسید و در حال حاضر ۵.۶ دلار معامله می‌شود. نات کوین نیز از ۱.۰۱ دلار به ۰.۹۵ دلار کاهش یافت و اکنون با قیمت ۰.۹۵ دلار در نوسان است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ همچنین، قیمت داگز نیز از 147 تومان به 120 تومان افت کرد. این تغییرات نشان‌دهنده تأثیر منفی اخبار بر بازار ارزهای دیجیتال است.

قیمت تون کوین پس از دستگیری دوروف

قیمت تون کوین دیروز و قبل از اینکه تحت تاثیر اخبار منتشر شده از دستگیری دوروف قرار بگیرد، 6.8 دلار معادل 400 هزار تومان بود، اما در همین روز قیمت نات کوین به یکباره سقوط کرده و در پایین‌ترین قیمت خود  به 5.3 دلار یا 317 هزار تومان رسید. پس از این و تا حوالی ظهر دوشنبه پنج شهریور قیمت نات کوین دچار افت و خیز‌هایی شده و در حال حاضر 5.6 دلار یا 338 هزار تومان قیمت دارد.

بازدهی هفتگی و ماهانه نات کوین با توجه به قیمت کنونی منفی 16 درصد و بازدهی سه ماهه آن منفی 11 درصد است. با این حال بازدهی سالانه این ارز دیجیتال همچنان مثبت بوده و عدد 295 درصد را نشان می‌دهد.

Dogs-game

قیمت نات کوین پس از دستگیری مالک تلگرام

قیمت نات کوین نیز روز یکشنبه و پس انتشار خبر دستگیری مالک تلگرم به یکباره از 01. دلار یا 704 تومان به به 009. دلار یا 559 تومان رسید. این قیمت روز یکشنبه روند نزولی خود را ادامه داد و در پایین‌ترین نرخ خود 008. دلار یا 538 تومان را ثبت کرد. پس این سقوط، قیمت اندکی افزایش پیدا کرد و با پشت سر گذاشتن نوسانات هم اکنون عدد 0095. را نشان می‌دهد که معال 569 تومان است.

بازدهی هفتگی نات کوین با توجه به این قیمت منفی 9 درصد و بازدهی ماهانه آن منفی 32 درصد برآورد می‌شود. این در حالی است که بازدهی سه ماه این ارز 87 درصد بوده و بازدهی سالانه نیز منفی 34 درصد است.

تغییر قیمت داگز

خبر دستگیری دوروف بر قیمت داگز که هنوز لیست نشده هم تاثیر گذاشت. داگز ارز دیجیتال دیگر تلگرام است که هنوز در بازارهای اصلی لیست نشده ولی در بازار پیش از عرضه قیمت‌گذاری می‌شود. قیمت داگز دیروز حدودا 147 تومان بود که معادل 0025. دلار است. این قیمت امروز با کاهش رو‌به‌‎رو شده و به 120 تومان یا 002. دلار رسید.  

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین