کدخبر : 12760 تاریخ انتشار :
A

قیمت داگز؛ شوک 25 درصدی به سرمایه‌گذاران

قیمت داگز؛ شوک 25 درصدی به سرمایه‌گذاران

ارز دیجیتال داگز درحال حاضر حدود 25 درصد پایین‌تر از چیزی که در بازار پیش‌از عرضه ارزش داشت، معامله می‌شود

قیمت ۳۶۰- قیمت داگز در حال حاضر ۰.۰۰۱۲ دلار معادل ۷۴ تومان است. این ارز روز پنجم شهریور به‌طور رسمی در صرافی‌های بین‌المللی لیست شد و در لحظه عرضه با قیمت ۰.۰۰۱۵ دلار (۹۵ تومان) شروع به کار کرد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ بازدهی داگز از زمان عرضه تا کنون منفی ۲۲.۴ درصد محاسبه شده و حجم مبادلات روزانه آن به ۱.۹۹ میلیارد دلار می‌رسد.

قیمت داگز؛ روند کاهشی 

قیمت داگز در لحظه تهیه این گزارش 0012. دلار معادل 74 تومان است. داگز روز پنجم شهریور به طور رسمی در صرافی‌های بین‌المللی ارز دیجیتال لیست شد. تا پیش از این داگز در بازار پیش از عرضه حضور داشت.

قیمت داگز در لحظه ورود به بازار که حول‌وحوش ساعت 11 صبح بود 0015. دلار یا 95 تومان بود. این قیمت تا حدود دو ساعت پس از عرضه ثابت ماند. بعد از این داگز با کاهش قیمت روبه‌رو شده و به قیمت 89 تومان رسید.

بالاترین قیمت داگز از زمان عرضه تا کنون ساعت 15 روز دوشنبه بود که این ارز 0017. دلار و 102 تومان ارزش داشت. تا این لحظه داگز پایین‌ترین نرخ خود را نیز ساعت 18 روز دوشنبه پنجم شهریور و در قیمت 0011. دلار یا 70 تومان تجربه کرده است. 

بازدهی داگز از زمان عرضه تا کنون منفی 22.4 درصد محاسبه شده و بازدهی یک ساعت گذشته آن نیز منفی 1.5 درصد است. 

قیمت+توکن+داگز

تفاوت قیمت داگز نسبت به بازار پیش از عرضه

قیمت داگز در بازار پیش از عرضه روز یکشنبه 4 شهریور حدودا 0018. دلار بود که با توجه به نرخ دلار در آن روز معادل 100 تومان است. این ارز دیجیتال روز دوشنبه و پیش از عرضه در بازارهای اصلی، تحت تاثیر دستگیری پاول دوروف، مالک تلگرام قرار گرفت و مانند دیگر ارزهای تلگرامی از جمله تون کوین و نات کوین سقوط کرد. قیمت داگز بعد از این به 0012. دلار یا 80 تومان رسید. 

داگز در لحظه عرضه در بازار‌ اسپات 0015. دلار یا 95 تومان قیمت داشت اما این قیمت با نوسانات متعددی مواجه شده و هم‌اکنون داگز با نرخ 0012. دلار یا 74 تومان نسبت به بازار پیش از عرضه قیمت کمتری دارد. 

داگز در بازارهای اصلی ارز دیجیتال 

داگز، با نماد اختصاری DOGS، نوعی ارز دیجیتال است که ارزش بازار آن به حدود ۶۳۹.۷۴ میلیون دلار می‌رسد و در رتبه‌بندی بازار قرار دارد. دامیننس این ارز در حال حاضر ۰.۰۲ درصد است. حجم مبادلات روزانه داگز به ۱.۹۹ میلیارد دلار می‌رسد.

داگز یک بازی مینی تلگرامی است که به سرعت توانست نظر گیمرها و سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال را جلب کند. این ربات به طور ساده‌ای طراحی شده و به بازیکنان بر اساس تاریخچه ایجاد حساب تلگرام، توکن‌های DOGS اهدا می‌کند. داگز به تازگی در بازار ارزهای دیجیتال عرضه شده است. 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین