کدخبر : 14167 تاریخ انتشار :
A

قیمت توکن همستر کامبت مشخص شد

قیمت توکن همستر کامبت مشخص شد

همستر کامبت پنجم مهرماه 1403 در بازار ارز دیجیتال فهرست می‌شود

قیمت ۳۶۰قیمت توکن همستر کامبت در بازار پیش از عرضه امروز یکشنبه یکم مهرماه 1403 حدود ۰.۰۸۶ دلار معادل پنج هزار و 96 تومان است که کاهش اندکی نسبت به قیمت دیروز این ارز دیجیتال داشته است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ همستر کامبت ایردراپ را در چند مرحله و به‌صورت تدریجی انجام خواهد داد و احتمالا برداشت کل مبلغی که به یک کاربر اختصاص پیدا می‌کند در یک مرحله امکان پذیر نخواهد بود. 

تاریخچه همستر کامبت

همستر کامبت در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد و به سرعت توجه زیادی را در جامعه ارز دیجیتال جلب کرد. این بازی تلگرامی در کمتر از دو هفته به یک میلیون کاربر رسید. در این بازی، کاربران می‌توانند با ضربه‌زدن به نمایشگر گوشی سکه‌های مجازی کسب کنند که با گذشت زمان، پرافیت  آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. سکه‌های به دست آمده می‌توانند به ایردراپ و در نهایت به پول واقعی تبدیل شوند. همستر کامبت 23 خرداد سال جاری به صورت محدود در بازار پیش از عرضه لیست شد. 

قیمت توکن همستر کامبت در بازار پیش از عرضه

قیمت توکن همستر کامبت در روزهای اول لیست شدن طبق آنچه در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین اعلام شد حدود 0.001 دلار بود و قیمت میانگین آن نیز به ۰.۰۰۰۰۰۳ دلار می‌رسید. در حالی که در بازار پیش از عرضه Gate..io قیمت بالاتری داشت و با ارزش ۰.۲۹ دلار معامله می‌شد.

قیمت توکن همستر کامبت امروز یکشنبه یکم مهر 1403 در بازار پیش از عرضه صرافی ارز دیجیتال Gate.io حدود ۰.۰۸۶ دلار معادل پنج هزار و 96 تومان است. البته قیمت توکن  همستر در صرافی‌های مختلف تا حدودی متفاوت است و بین ۰.۰۸ تا ۰.۱ دلار اعلام می‌شود.

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه صرافی ارز دیجیتال Gate.io در ساعت‌های اخیر نیز حدود ۰.۰۸۸ دلار معادل پنج هزار و 225 تومان بود.

فرارو | بازی همستر؛ کلاهبرداری یا سرگرمی جدید تلگرام؟

پروفیت مهم‌تر است یا سکه؟

زمان لیست شدن همستر کامبت نزدیک است و به همین دلیل، این سوال برای بسیاری از کاربران وجود دارد که سکه مهم‌تر است یا پروفیت؟ به تازگی حساب رسمی همستر کامبت در شبکه ایکس (توییتر سابق) در پاسخ به سوال یکی از کاربران که پرسیده بود سکه مهم‌تر است یا پروفیت، واکنش جالبی نشان داده است.

این کاربر از اکانت رسمی همستر کامبت پرسید که لطفا جواب بده که سکه مهم‌تر است یا پروفیت؟ حساب همستر کامبت نیز در جواب به این کاربر نوشت: برای آخربن بار می‌گویم پروفیت مهم‌تر است

نحوه ایردراپ همستر کامبت تدریجی است

همستر کامبت قرار است ایردراپ را در چند مرحله و به‌صورت تدریجی انجام دهد. یعنی احتمالاً برداشت کل مبلغی که به یک کاربر اختصاص پیدا می‌کند در تاریخ پنج مهر قابل دریافت نیست. مبلغ Unclaimed تعداد توکنی است که کاربران می‌توانند از تاریخ پنج مهر دریافت کنند و مبلغ Next unlock مقدار توکنی است که در مرحله بعدی ایردراپ می‌توان آن را برداشت کرد. 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین