کدخبر : 15059 تاریخ انتشار :
A

سه ارز دیجیتال که با طناب بیت‌کوین در چاه نرفتند

سه ارز دیجیتال که با طناب بیت‌کوین در چاه نرفتند

سویی، بیت‌تنسور و آپتوس از هفت روز قبل مسیرشان را از بیت‌کوین جدا کردند

قیمت ۳۶۰-‌ قیمت بیت‌کوین در هفت روز گذشته دو درصد آب رفت. رمزارزهای سرشناس دیگری مثل اتریوم، شیبا و بایننس‌کوین هم به پیروی از بیت کوین دچار کاهش قیمت شدند. اما علی رغم تقلید ارزهای دیجیتال مهم از بیت‌کوین برخی از رمز ارزها در این هفته سرمایه‌گذاران خودشان را خوشحال کردند.

قیمت سویی؛ جهش ۱۲.۵ درصدی

ارز سویی در یک هفته اخیر از قیمت یک دلار و 74 سنت معادل 106 هزار تومان به قیمت یک دلار و 94 سنت یعنی 122 هزار تومان رسید و به این ترتیب توانست رشد 12.5 درصدی را تجربه کند.

ارز سویی ارزش بازاری  5.38 میلیارد دلاری دارد و ارزش معاملات روزانه آن 776 میلیون دلار است. جالب است بدانید که ارز سویی در یک ماه اخیر بازدهی حدود ۱۲۳ درصدی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است. یعنی قیمت آن از 51 هزار تومان در یک ماه پیش به 122 هزار تومان رسیده است. این ارز از نظر سهم بازار در رتبه بیستم قرار دارد.

قیمت بیت‌تنسور؛ رشد شش درصدی

ارز بیت تنسور در این هفته رشد قیمت شش درصدی را تجربه کرده است و توانست خود را از قیمت 588 دلار معادل حدود 36 میلیون تومان به قیمت 627 دلار معادل 39 میلیون 500 هزار تومان برساند. مورد قابل توجه بازدهی این ارز در بازه های زمانی مختلف است. مثلا ارز بیت تنسور در یک سال اخیر هزار و 82 درصد بازدهی داشته و از 49 دلار معادل دو میلیون 587 هزار تومان (با احتساب نرخ ارز در یک سال پیش) به قیمت  627 دلار معادل حدود 40 میلیون تومان رسیده است.

ارز دیجیتال قیمت 360

قیمت بیت‌کوین در یک هفته اخیر حدود دو درصد کاهش پیدا کرده است 

به عبارت بهتر اگر شما یک سال پیش به انداره ۱۰ میلیون تومان از این می خریدید الان ارزش ارز شما حدود ۱۶۰ میلیون تومان بود. ارز بیت تنسور دارای ارزش بازاری 4.7 میلیارد دلاری است و ارزش معاملات روزانه آن 243 میلیون دلار است.  ارز بیت تنسور از لحاظ سهم بازار در رتبه 22 قرار دارد.

قیمت آپتوس؛‌ رشد ۱۱.۲ درصدی

ارز آپنوس در این هفته با بازدهی 11.2 درصدی از قیمت هفت دلار و 88 سنت ، معادل 480 هزار تومان توانست به قیمت هشت دلار 54 سنت معادل 537 هزار تومان برسد. مورد جالب این که ارز آپتوس در این هفته با لمس قیمت ۹ دلار و ۲۸ سنت معادل ۵۸۱ هزار تومان رکورد قیمتی خود در سه ماه اخیر را شکست.

این ارز بالاترین قیمت خود را در 10 بهمن 1401 با قیمت 18 دلار 30 سنت ثبت کرده است. ارز آپتوس از لحظ سهم بازار در رتبه 23 قرار دارد. گفتنی است که ارزش بازار آپتوس 4.5 میلیارد دلار و ارزش معاملات روزانه آن 243 میلیون دلار است.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین