کدخبر : 15566 تاریخ انتشار :
A
از دوج‌کوین و بیت‌کوین‌کش تا آپتوس و ژوپیتر

چهار ارز دیجیتال که موفق به شکست بیت‌کوین شدند

چهار ارز دیجیتال که موفق به شکست بیت‌کوین شدند

دوج کوین، بیت کوین کش، آپتوس و ژوپیتر بازدهی هفتگی بالاتری از بیت کوین داشتند

قیمت ۳۶۰- بازار ارز دیجیتال در هفته‌ای که پشت‌سر گذاشتیم در مسیر صعودی قدم برداشت و اغلب رمزارزهای مشهور بازار بازده هفتگی سبزرنگی را تجربه کردند. بیت کوین که ۵۷.۵ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد، در هفت روز اخیر ۷.۶۲ درصدبرای سرمایه‌گذاران عایدی داشته است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت بیت کوین در این هفته از ۶۳ هزار ۲۷۹ دلار به ۶۷ هزار و ۱۶۰ دلار رسید اما در هفته‌ای که گذشت ارزهایی بودند که بازدهی بیشتری را نسبت به بیت کوین، برای دارندگان خود هدیه دادند.

دوج کوین؛ ۱۴ درصد بازده هفتگی

ارز دوج کوین که از نظر سهم بازار رتبه 8 را دارد در این هفته 14 درصد بازدهی برای دارندگان خود داشته است.قیمت این ارز تا در این زمان 0.1243 دلار معادل هفت هزار و 900 تومان است. جالب توجه این که ارز دوج کوین در یک سال اخیر با بازدهی 97.5 درصدی سرمایه، دارندگان خود را تقریبا دو برابر کرده است. دوج کوین ازنظر سهم بازار در  رتبه هشتم لیست قرار گرفته است.

بیت کوین کش؛ ۹.۵ درصد بازدهی در این هفته

بیت کوین کش که الان 357 دلار معادل 22 میلیون 670 هزار تومان قیمت دارد، این هفته بازدهی 9.5 درصدی داشته است. گفتنی است که بیت کوین کش  رتبه 15 لیست را از نظر سهم بازار دارد.

ارز دیجیتال قیمت 360

همچنین بالاترین قیمت بیت کوین کش مربوط به 30 آذر سال  1396  به قیمت سه هزار و 909 دلار بوده است که اکنون 90 درصد پایین تر از آن زمان قرار دارد. بازدهی آن هم در سال اخیر هم 57.5 درصد بوده است.

آپتوس؛ ۱۲ درصد بازدهی در یک هفته

ارز آپتوس با قیمت 10.30 دلار معادل 642 هزار تومان، در یک هفته اخیر بازدهی 12 درصدی را تجربه کرده است. آپتوس در رتبه 20 از نظر سهم بازار قرار دارد. این ارز در بازه های زمانی دیگر هم عملکرد درخشانی داشته  مثلا در یک ماه اخیر بازدهی 80 درصدی را دارا بوده است. بالاترین قیمت آپتوس 18.31 دلار بوده که آن را در 10 بهمن سال 1401 ثبت کرده است و اکنون 43 درصد پایین تر از آن قیمت دارد. آپتوس در سال اخیر 106 درصد بازدهی برای سرمایه‌گذارانش داشته است.  

ژوپیتر؛ ۱۷ درصد بازدهی در هفته اخیر

ارز ژوپیتر توانست در یک هفته اخیر 17 درصد یعنی بیش از دوبرابر بازدهی بیت کوین در این هفته، بازدهی داشته باشد. از نظر سهم بازار ژوپیتر رتبه 63 لیست را در اختیار دارد. البته ارز ژوپیتر برخلاف بازده هفتگی بالایش در ماه اخیر بازده منفی 10 درصد داشته است. این پایان ماجرا نیست و بازده یکساله آن هم منفی 46 درصد بوده است. قابل ذکر است که قیمت ژوپیتر در این لحظه روی 0.8736 دلار معادل 55 هزار و 400 تومان قرار دارد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین