کدخبر : 15669 تاریخ انتشار :
A

ایکس‌امپایر؛ همه‌چیز درباره ایردراپ ایلان ماسک

ایکس‌امپایر؛ همه‌چیز درباره ایردراپ ایلان ماسک

ایکس امپایر سوم آبان لیست می‌شود. پیش‌بینی‌ها درباره قیمت آن متفاوت است

قیمت ۳۶۰-ایکس امپایر یک ایردراپ برای کسب درآمد مبتنی بر تلگرام است. این بازی با الهام گرفتن از ایلان ماسک ساخته شده است. شما در این بازی می توانید شخصیت ایلان ماسک خود را ارتقا دهید.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ در بازی ماسک امپایر که اکنون به عنوان ایکس امپایر شناخته می شود، افراد با ضربه زدن به صفحه استخراج، دعوت دوستان و کامل کردن ماموریت‌های بازی می‌توانند ارز بازی که به XEMP معروف است را به دست بیاورند.

ایکس امپایر از کجا آمد؟

ایردراپ ایکس امپایر یک بازی Tap-to-Earn بر اساس تکنولوژی بلاک چین است. این ایردراپ توکن اختصاصی خود را با نام XEMP دارد.

توکن XEMP به عنوان ارز رمزنگاری شده بومی این بازی شناخته می‌شود. پس از راه‌اندازی و لیست شدن رسمی توکن، می‌توانید آن‌ها را معامله کنید یا برای فروش با سود بیشتر در آینده به هلد کردن آن ها اقدام کنید .

توجه کنید که بازی هم اکنون در مرحله ماینینگ قرار دارند و افراد در بازی می توانند امتیاز جمع کنند که این امتیازها در آینده تبدیل به توکن XEMP می‌شود. همچنین برای دریافت توکن های بازی باید به کیف پول TON متصل شوید.

چگونه می توان امتیاز خود را در ایکس امپایر بیشتر کرد؟آیا به همستر شبیه است؟

ماسک+ایمپایر

در ایکس امپایر هم مانند همستر ساده ترین راه برای کسب کوین ضربه زدن به صفحه است. همچنین با انجام دادن چالش‌ها و ماموریت های بازی می توانید کوین های بیشتری را برای پاداش دریافت کنید. دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی بازی از جمله این ماموریت ها است.

در ایکس امپایر می‌توانید شهر خود را بسازید و با ارتقای و گسترش ساختمان‌ها و امکانات آن پاداش بیشتری را دریافت کنید. در ایکس امپایر هم مانند همستر با دعوت از دوستان می توانید امتیازخود را در بازی بیشتر کنید.

همچنین می‌توانید از سکه هایی که در بازی به دست آورده اید برای ارقای شخصیت خود در بازی استفاده کنید. هر قدری که شخصیت ایلان ماسک مربوط به خود را در بازی را ارتقا دهید درآمد غیر فعال شما بیشتر می‌شود و در مواقعی که بازی نمی‌کنید می‌توانید کوین‌های بیشتری به دست بیاورید.

زمان لیست شدن و قیمت توکنXEMPدر بازار پیش عرضه

طبق اطلاعاتی که الان در اختیار داریم پیشبینی می‌شود که توکن ایکس امپایر در تاریخ 24 اکتبر یا سوم آبان لیست شود. توکن XEMP در بازار پیش عرضه امروز 27 مهر، قیمت 0.000266 دلاری(16.75 تومان) دارد. سرمایه گذاران توکن XEMP می‌توانند توکن خود را زودتر از لیست شدن از این بازار بخرند.

 درباره پیشبینی قیمت در روز ایردراپ(لیست شدن) قیمت های مختلفی پیشبینی می‌شود. پیشبینی‌هایی مانند 0.0005 ، 0.001 ، 0.01 و حتی 0.03 دلار را می توانید در سایت های تحلیل ارز دیجیتال ببینید اما باتوجه با اختلاف زیادی که بین پیشبینی های مختلف وجود دارد و همچنین پر چالش بودن پیشبینی در بازار ارزهای دیجیتال باید با دیده تردید به این ارقام پیشبینی شده نگاه کرد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین