کدخبر : 4157 تاریخ انتشار :
A

ورود سازمان‌ها به حوزه میم‌کوین‌ها

ورود سازمان‌ها به حوزه میم‌کوین‌ها

هاب اختصاصی توکن‌های میم راه‌اندازی شد!

بنیاد تن (TON) اخیراً با معرفی هاب میم‌لندیا (Memelandia) اعلام کرده که قصد دارد سازمان‌ها و موسسات را به دنیای میم‌کوین‌ها جذب کند.بنیاد تن در بیانیه اخیر خود گفت که به نظر می‌رسد میم‌کوین‌ها در بین سرمایه‌گذاران سازمانی محبوبیت چندانی ندارند و به ندرت حمایت می‌شوند. با هدف تغییر این شرایط، شبکه تن، میم‌لندیا را در تاریخ ۱۵ آوریل معرفی کرده است.

طبق اعلامیه رسمی بنیاد تن، میم‌لندیا یک هاب مرکزی برای میم‌کوین‌ها و توکن‌های جامعه محور است. در اکوسیستم میم‌لندیا، انجمن‌های منتخب می‌توانند در رویداد رقابتی اوپن لیگ (The Open League) شرکت نمایند و برای کسب جوایز و تبدیل شدن به برترین میم‌کوین جامعه تن مبارزه کنند.

در میم‌لندیا، پروژه‌ها به طور دقیق و بر اساس معیارهای مهمی همچون مجموع ارزش دارایی‌های قفل‌شده (TVL)، تعداد دارندگان، فعالیت معاملاتی در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) و توزیع ایردراپ، رتبه‌بندی خواهند شد.پس از اعلامیه اخیر بنیاد تن، به نظر می‌رسد که راه‌اندازی یک میم‌کوین در شبکه تن اکنون بیش از هر زمان دیگری آسان و در دسترس است.

این بنیاد اعلام کرده‌ که هر شخصی می‌تواند بدون زحمت، این نوع پروژه‌ها را با استفاده از طیف وسیعی از گزینه‌های کاربرپسند، از راه‌حل‌های بدون کد و قالب‌های متن باز گرفته تا خلاقیت‌های متناسب با تخصص خود، طراحی و اجرا کند.در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال TON با قیمت ۶.۳۸ دلار معامله می‌شود که یک رشد تقریبا ۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد. این رمزارز با ارزش بازار ۲۲.۲۷ میلیارد دلاری‌اش، جایگاه نهم بازار را به خود اختصاص داده است.

 

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین