کدخبر : 8580 تاریخ انتشار :
A

پیش‌فروش همستر؛ دو حقیقت تلخ که باید بدانید

پیش‌فروش همستر؛ دو حقیقت تلخ که باید بدانید

قیمت همستر فعلا سروشکل افسانه‌ای دارد

قیمت ۳۶۰- پیش‌فروش همستر از اوایل تابستان امسال به‌صرافی‌های ایرانی رسید اما شرایط احتمالا با چیزی که در ذهنتان نقش بسته، می‌تواند متفاوت باشد.

به‌گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت همستر در صرافی‌ها اصطلاحا به‌شکل عشقی اعلام می‌شود. یعنی وقتی بعدا پیش‌فروش هسمتر جنبه رسمی گرفت، قیمت همستر با چیزی که بقیه دوستان الان اعلام می‌کنند احتمالا فرسنگ‌ها فاصله داشته باشد. قیمت همستر از طرف دیگر مهمترین بخش ماجراست و هنوز هم افسانه‌های زیادی درباره آن نقل می‌شود. خیلی از آنها را باور نکنید.


بیشتر بخوانید: سبقت اتریوم از بیت کوین‌


پیش‌فروش هستر؛ تفاوت قیمت پیشنهادی و معامله

پیش‌فروش همستر درحالی انجام می‌شود که قیمت‌های ارائه شده فروشنده‌ها در صرافی‌ها سروشکل دلخواه  دارد.

فروش همستر در صرافی‌های مطرح داخلی هم آغاز شده اما در همان صرافی‌ها هشدار جدی برای فروشنده‌ها و خریداران اعلام شده است.

پیش فروش همستر درحالی آغاز شده که این کار به معنی تکمیل سفارش نیست. بعد پیش‌فروش همستر باید منتظر بمانید تا حتما خریداری پیدا شود که سفارش ثبت‌شده شما در نظرش مطلوب باشد و نسبت به ‌پیش‌خرید همستر از شما  پا جلو بگذارد.

پیش فروش همسترقیمت همستر شباهتی با پیش‌بینی‌های گول‌زننده فعلی نخواهد داشت

قیمت همستر واقعا چقدر است؟

قیمت همستر از زمان عرضه در صرافی‌های مطرح دنیا، هزار چرخ خورده است. ابتدا قیمت همستر هشت سنت اعلام شد. قیمت همستر در همان اولین روز حضور در بازار پیش‌از عرضه تا 18 سنت هم بالا رفت و این اواخر قیمت همستر به حدود یک‌دهم سنت نزدیک شده است.

قیمت همستر به پول خودمان با این اصاف باید معادل 600 تومان باشد و کسی که صاحب 50 میلیون سکه همستر است، همین الان 30 میلیارد بی‌زبان در حساب دارد. قیمت همستر اما واقعا شباهتی با این نوع محاسبات ندارد و می‌تواند تا روز نهایی و فهرست همستر در صرافی‌های معروف تفاوت زیادی داشته باشند.

نات‌کوین به‌عنوان توکن اصلی و هدف اول تیم پشتیبانی تون، درحال حاضر به‌پول خودمان هزار و ۱۵۰ تومان ارزش دارد و خیلی‌ها اعتقاد دارند قیمت همستر باید خیلی کمتر از الان تعیین شود. نکته مهم بعدی در بازی همستر، بحث معادل‌سازی سکه‌ها به توکن است و قیمت امروز همستر می‌تواند با چیزی که بعدا طبق معادل‌سازی حساب می‌شود، تفاوت بزرگی با عدد‌های فعلی داشته باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین