کدخبر : 9298 تاریخ انتشار :
A

دورخیز سگ کلاهدار برای جهش بزرگ

دورخیز سگ کلاهدار برای جهش بزرگ

سگ کلاهدار (WIF) که ۳ ماهه ابتدایی سال را طوفانی آغاز کرده بود، طی هفت روز گذشته ۲۴.۹ درصد کاهش قیمت داشته. با این حال، برخی نشانه‌ها از احتمال بهبود قیمت این ارز دیجیتال حکایت دارند

قیمت سگ کلاهدار بین ۵ تا ۲۴ ژوئن با ۳۹.۵۵ درصد کاهش مواجه شد و از ۳.۴۲ دلار به ۱.۶۰ دلار رسید؛ با این حال، در اول جولای به ۲.۲۵ دلار بازگشت. در ادامه، با افزایش فشار فروش، قیمت به نزدیکی پایین‌ترین سطح ماه ژوئن سقوط کرده است.


بیشتر بخوانید: اقدام دولت آلمان باعث ریزش قیمت بیت کوین شد


طبق نمودار روزانه، به نظر می‌رسد شرایط به نفع توکن WIF در حال تغییر است. یکی از نشانه‌ها، شاخص دلتای حجم تجمعی (CVD) است که تغییرات حجم مبادله شده توسط خریداران و فروشندگان را نشان می‌دهد.

سبز شدن میله‌های این اندیکاتور به معنای پیشی گرفتن فشار خرید از فشار فروش است که نشانه‌ مثبتی محسوب می‌شود. در حال حاضر، خریداران به میزان ۳۰۷۹۵۰ دلار بر فروشندگان برتری دارند.

نشانه دیگر، افزایش شاخص سود باز معاملات آتی این توکن است. طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، در حال حاضر، شاخص سود باز سگ کلاه‌ار به ۱۶۶.۷۰ میلیون دلار رسیده است. اگرچه این مقدار در مقایسه با ۶ جولای کمتر شده، اما نسبت به یکشنبه ۷ جولای بهبود یافته است

در همین حال، اندیکاتور مکدی (MACD) نیز بالای خط سیگنال قرار گرفته و شرایط مطلوبی دارد. در صورتی که گاوها تسلط خود را بر بازار بیشتر کنند و روند صعودی ادامه‌دار شود، قیمت می‌تواند تا مقاومت ۲.۱۱ دلار صعود کند.

در مقابل و در صورت عدم موفقیت گاوها در این امر، این سناریوی صعودی باطل و قیمت تا حمایت ۱.۶۰ دلار کاهش خواهد یافت.

 

منبع رمزارز نیوز
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر

پربیننده ترین