کدخبر : 12794 تاریخ انتشار :
A

طرح مهربانی بانک ملی؛ پشت‌پرده حاتم‌بخشی 300 میلیونی‌

طرح مهربانی بانک ملی؛ پشت‌پرده حاتم‌بخشی 300 میلیونی‌

بانک ملی با ارائه وام 300 میلیونی در طرح مهربانی، شرایط خاصی را برای متقاضیان تعیین کرده است

قیمت ۳۶۰- وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی گاهی نیاز به شش میلیارد تومان سپرده‌گذاری دارد و در بازپرداخت شش ماهه اقساط آن به ۶۰ میلیون تومان می‌رسد.  

به گزارش قیمت ۳۶۰- کارمزد وام 300 میلیونی بانک ملی دو تا چهار درصد بوده و در صورت تکمیل تمام شرایط و مدارک یک روزه پرداخت می‌شود.

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی؛ مهربانی یا سودآوری

وام 300 میلیونی بانک ملی که در قالب طرح مهربانی ملی تبلیغ می‌شود وامی است که تا سقف 300 میلیون تومان با یک ضامن و نرخ کارمزد 2 تا 4 درصد ارائه می‌شود؛ اما دریافت این وام به سپرده‌گذاری نزد بانک نیاز دارد و متقاضیان فقط می‌توانند با توجه به میزان و مدت سپرده‌گذاری وام دریافت کنند.

آقای وام | پلتفرم جامع تامین سرمایه آزاد و فروش اقساطی کالا

میزان سپرده و اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی

دریافت وام 300 میلیونی بانک ملی در بهترین حالت با یک ماه سپرده‌گذاری امکان‌پذیر است. اما چه میزان پول را باید یک ماه در بانک نگهداری کرد و بعد 300 میلیون تومان وام گرفت؟ 750 میلیون تا شش میلیارد تومان.

دریافت 300 میلیون تومان وام با کمترین زمان بازپرداخت یعنی یک ماه به 750 میلیون تومان سپرده‌گذاری به مدت یک ماه نیاز دارد. در حالی که اگر بخواهید این وام را در مدت 60 ماه بازپرداخت کنید باید مبلغ شش میلیارد تومان را به مدت یک ماه نزد بانک بگذارید.

بیشترین مدت سپرده‌گذای در بانک برای دریافت 300 میلیون تومان وام، 12 ماه است. با سپرده‌گذاری 467 میلیون تومانی نزد بانک می‌توانید 300 میلیون وام بگیرید و آن را طی 60 ماه بپردازید. اما برای سپرده‌گذاری 12 ماهه و مدت بازپرداخت شش ماهه به 96 میلیون تومان پول نیاز دارید تا نزد بانک بگذارید. 

مبلغ اقساط وام 300 میلیونی بانک ملی برای بازپرداخت‌های شش ماهه 60 میلیون تومان است که به طور واضح برای عده زیادی از متقاضیان این وام، پرداخت چنین مبلغی ممکن نیست. برای اقساط بلند مدت نیز یا باید پول خود را مدت بیشتری نزد بانک بگذارید یا میزان سپرده را بالاتر ببرید. 

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی

شرایط لازم برای دریافت وام 300 میلیونی در طرح مهربانی شامل موارد زیر است: داشتن حساب قرض‌الحسنه، ارائه ضامن رسمی، انجام سپرده‌گذاری، برخورداری از امتیاز حساب بالا، عدم استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه در دو ماه گذشته و نداشتن سابقه چک برگشتی یا بدهی به بانک.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین