کدخبر : 14579 تاریخ انتشار :
A

شرایط پرداخت وام 200 میلیونی به گندمکاران چیست؟

شرایط پرداخت وام 200 میلیونی به گندمکاران چیست؟

بانک کشاورزی در راستای حمایت از کشاورزان، در یک طرح تسهیلاتی ویژه گندمکاران، تا سقف 200 میلیون تومان وام پرداخت می‌کنند

نرخ سود وام بسته گندم بانک کشاورزی نیز ۱۷ درصد تعیین شده است. شرایط پرداخت این وام بر اساس نوع سپرده متقاضی وام در بانک کشاورزی متفاوت است. در ادامه جزئیات این تسهیلات بررسی می‌شود.

جزئیات وام ۲۰۰ میلیونی بانک کشاورزی به گندمکاران

گندمکاران متقاضی دریافت وام 200 میلیونی بانک کشاورزی باید دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت 6 ماهه قابل تمدید، کوتاه‌مدت پنج درصدی گندم یا سپرده بلندمدت در این بانک باشند.

افراد دارای سپرده کوتاه‌مدت 6 ماهه قابل تمدید و بلندمدت، می‌توانند به صورت آنی و بدون نیاز به مدت زمان معدل‌گیری سپرده، این وام را با دوره بازپرداخت حداکثر یک‌ساله دریافت کنند. با این تفاوت که سقف پرداخت تسهیلات با حساب کوتاه‌مدت معادل 1.7 برابر مبلغ حساب و برای سپرده‌های کوتاه‌مدت یک‌ساله، دوساله و سه‌ساله، به‌ترتیب 1.3 برابر، 1.2 برابر و 1.1 برابر مبلغ سپرده است.

افرادی که دارای کوتاه‌مدت پنج درصدی گندم هستند اما باید برای سه ماه، 6 ماه یا یک سال میانگین حساب داشته باشند و سقف پرداخت تسهیلات برای آنها به سه برابر میانگین نیز می‌رسد. همچنین دوره بازپرداخت وام این افراد از سه ماه تا سه سال متغیر است.

شرایط بازپرداخت وام گندم بانک کشاورزی

با احتساب سقف ۲۰۰ میلیون تومانی وام، نرخ سود ۱۷ درصدی و حداکثر مهلت بازپرداخت (36 ماه) وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ هفت میلیون و ۱۳۰ هزارتومان به بانک پرداخت کند.

در پایان مدت سررسید اقساط نیز وام‌گیرنده باید در مجموع مبلغ ۲۵۶ میلیون و ۷۹۹ هزارتومان به بانک بازگرداند که از این مبلغ ۵۶ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان سهم سود بانک کشاورزی از این تسهیلات خواهد بود.

منبع تجارت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین