کدخبر : 14636 تاریخ انتشار :
A

وام 300 میلیونی بانک سپه؛ شرایط دریافت طرح نگین چیست؟

وام 300 میلیونی بانک سپه؛ شرایط دریافت طرح نگین چیست؟

وام ۳۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه بانک سپه، در سریع‌ترین حالت ممکن به کسانی تعلق می‌گیرد که شش میلیارد تومان پول را برای یک ماه در بانک بگذارند

بانک سپه یا حداقل برخی شعب بانک سپه یک ضامن می‌خواهند، اما در برخی دیگر ناچارید دو ضامن معتبر معرفی کنید. خب! دردسر شروع شد؛ ضامن باید کارمند رسمی باشد و گواهی معتبر کسر از حقوق ارائه دهد. اگر ضامن پرداخت وام ۳۰۰ میلیون قرض‌الحسنه، دارای رتبه اعتباری سبز باشد، نیازی به معرفی ضامن دوم نیست.

رقم وام قابل پرداخت در طرح نگین امید بانک سپه علاوه بر مدت‌زمان انتظار، به میزان سپرده‌ای که شخص در بانک گذاشته بستگی دارد. طول دوره سپرده‌گذاری برای دریافت وام، حداقل یک ماه و حداکثر ۱۸ ماه تعیین شده است.

سود وام بانکی در حالت عادی ۲۳ درصد است، اما تسهیلات قرض‌الحسنه از پرادخت سود معاف هستند، چون بانک‌ها در اصل موجودی مردم را به خودشان می‌دهند. پس تنها کارمزد صفر تا چهار درصد می‌دهید بابت زحمتی که می‌کشند. در مورد طرح نگین امید بانک سپه، رقم کارمزد پرداخت وام بانکی دو درصد تعیین شده است.

طرح نگین امید بانک سپه؛ یک تا ۱۲ ماه انتظار

وام ۳۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه بانک سپه، در سریع‌ترین حالت ممکن به کسانی تعلق می‌گیرد که شش میلیارد تومان پول را برای یک ماه در بانک بگذارند. بانک در پایان این دوره، اصل پول را برمی‌گرداند و مشتری اجاره دارد ۳۰۰ میلیون تسهیلات قرض‌الحسنه با مهلت بازپرداخت ۱۲ درخواست بدهد.

اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در این حالت حدود ماهی ۲۷ میلیون تومان برآورد می‌شود. البته در ماه اول باید شش میلیون تومان به عنوان کارمزد به بانک بپردازید.

طرح نگین امید بانک سپه برای وام قرض‌الحسنه با رقم پایین‌تر از ۳۰۰ میلیون نیز کارایی خواهد داشت. به قول معروف هرچقدر بکارید، برداشت می‌کنید. فرض کنید به ۱۰۰ میلیون تومان وام نیاز دارید. در این صورت می‌توان ۲۰۰ میلیون پول را برای سه ماه در بانک سپرده‌گذاری کرد تا اجازه رسیدن به ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با اقساط ۱۲ ماهه برایتان صادر شود. اقساط این وام ماهی ۹ میلیون تومان می‌شود.

منبع فرارو
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین