کدخبر : 14965 تاریخ انتشار :
A

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان؛ صفر تا 100 تسهیلات 35 میلیونی

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان؛ صفر تا 100 تسهیلات 35 میلیونی

مرحله جدید پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشسته آغاز شد

قیمت ۳۶۰- فرزندان بازنشستگان کشوری می توانند علاوه بر وام قرض الحسنه ازدواج، از وام قرض الحسنه ازدواج فرزندان بازنشستگان نیزاستفاده کنند. مبلغ این وام ۳۵ میلیون تومان با کارمزد چهار درصد است. اگر قصد گرفتن وام ازدواج فرزندان بازنشستگان را دارید مطلب را دنبال کنید.

وام ازدواج فرزندان بازنشسته کشوری

وام 35 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان، به صورت قرض الحسنه با کارمزد چهار درصدی و در اقساط 36 ماهه به متقاضیان پرداخت می شود. گرفتن این وام علاوه بر وام قرض الحسنه ازدواجی است که همه ایرانیان می توانند آن را دریافت کنند. برای ثبت برای این وام می توانید به سایت صندوق بازنشستگان کشوری به نشانی eservices.cspf.ir مراجعه کنید.

شرایط دریافت وام ازدواج فرزندان بازنشسته کشوری

اگر به فکر گرفتن وام ازدواج فرزندان بازنشستگان هستید توجه کنید باید از زمان بازنشستگی فرد حداقل یک سال گذشته باشد. همچنین باید بدانید که این وام صرفا به ازدواج اول فرزندان بازنشستگان تعلق می گیرد پس ازدواج دوم شامل وام نمی‌شود. همچنین تاریخ ازدواج باید بعد از اولین روز سال 1398 باشد. مورد قابل توجه دیگر اینکه اگر بازنشسته قبلا این وام را برای یکی از  فرزندان  خود گرفته باشد برای فرزندان دیگر خود نمی‌تواند از این وام استفاده کند.

وام ازدواج قیمت 360

گفتنی است که در صورتی که هم پدر و هم مادر مشترک صندوق باشند فقط یک فقره وام به فرزندشان تعلق می گیرد یعنی فرزند نمی تواند به این دلیل دو فقره وام دریافت کند. اما در صورتی دو فرزند متقاضی وام ازدواج داشته باشند در این صورت هر کدام از آن ها می توانند برای گرفتن وام اقدام کنند.

مدارک لازم برای اخذ وام، اصل شناسنامه و کارت ملی بازنشسته, عروس و داماد و همچنین عقدنامه زوجین است. ارائه شماره دفتر کل بازنشستگی و شماره حساب بانک صادرات هم ضروری است.

اقساط وام ازدواج فرزندان بازنشسته کشوری چقدر است

اقساط وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، یک میلیون و 60 هزار تومان در هر ماه و به مدت 36 ماه خواهد بود. البته مبالغ برای ماه اول هر سال متفاوت خواهد به این صورت که در ماه اول یک میلیون و 400 هزار تومان، در ماه سیزدهم 933 هزار تومان و در ماه بیست و پنجم 466 هزار تومان را باید به عنوان قسط پرداخت کنید. جمع کل اقساط پرداختی نیز 37 میلیون و 800 هزار تومان خواهد شد. یعنی برای این وام 35 میلیونی، باید 2 میلیون 700 هزار تومان سود یا به عبارت دقیق تر کارمزد پرداخت کنید.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین