کدخبر : 11512 تاریخ انتشار :
A

شاسی‌بلند جدید چانگان با قیمت یک میلیارد رونمایی شد (عکس)

شاسی‌بلند جدید چانگان با قیمت یک میلیارد رونمایی شد (عکس)

مدل هیبریدی پلاگین چانگان UNI-Z در تاریخ ۲۸ مارس سال جاری معرفی شد، نسخه هیبریدی پلاگین دارای بازه قیمتی ۱۱۷,۹۰۰ تا ۱۳۱,۹۰۰ یوان (معادل ۱۶,۵۰۰ تا ۱۸,۴۰۰ دلار آمریکا) است

مدل هیبریدی پلاگین چانگان UNI-Z در تاریخ ۲۸ مارس سال جاری معرفی شد. به تازگی، چانگان تصاویر رسمی از نسخه بنزینی ۱.۵T چانگان UNI-Z منتشر کرد و اعلام کرد که رونمایی این مدل در تاریخ ۱۹ مرداد خواهد بود. برای اطلاع، نسخه هیبریدی پلاگین دارای بازه قیمتی ۱۱۷,۹۰۰ تا ۱۳۱,۹۰۰ یوان (معادل ۱۶,۵۰۰ تا ۱۸,۴۰۰ دلار آمریکا) است.


بیشتر بخوانید: قیمت ری‌را در کارخانه اعلام شد؛ اولین شاسی‌بلند ایرانی چند؟


از نظر ظاهری، نسخه بنزینی تفاوت چندانی با نسخه هیبریدی پلاگین موجود ندارد. تفاوت اصلی بین این دو مدل در استفاده از دو جفت خروجی اگزوز در نسخه بنزینی است. نمای جلویی شامل جلوپنجره ذوزنقه‌ای معکوس و لوگوی چانگان V است.

از بغل، بدنه از دستگیره‌های درب سنتی استفاده می‌کند و سقف به دلیل تیرک C مشکی، اثر شناور دارد. این خودرو بر روی رینگ‌های آلومینیومی چند پره ۱۹ اینچی سوار است. همچنین، یک سانروف پانورامیک قابل باز شدن و درب عقب برقی در این خودرو وجود دارد. علاوه بر این، ابعاد این خودرو با اندازه‌های ۴۷۳۰/۱۸۹۰/۱۶۸۰ میلی‌متر و فاصله بین محورهای ۲۷۹۵ میلی‌متر، به عنوان یک SUV کامپکت شناخته می‌شود.

چانگان UNI-Z

نیروی این خودرو از موتور Blue Whale NE۱.۵T تأمین می‌شود که حداکثر قدرت آن ۱۳۸ کیلووات (۱۸۵ اسب بخار) و گشتاور اوج آن ۳۰۰ نیوتن‌متر است و به یک گیربکس ۷ سرعته DCT متصل است.

در داخل، طراحی داخلی مشابه نسخه هیبریدی پلاگین ادامه دارد و شامل یک پنل ابزار LCD مستطیلی ۱۰.۲۵ اینچی، یک صفحه لمسی مرکزی ۱۴.۶ اینچی، فرمان D شکل با کف صاف و اهرم دنده به سبک قایق است.

بسته به نوع تجهیزات، سایر ویژگی‌ها شامل کروز کنترل تطبیقی با سرعت کامل، شناسایی چهره، کلید بلوتوث موبایل، ضبط‌کننده رانندگی داخلی، صندلی‌های با روکش چرم مصنوعی، تهویه/گرمایش صندلی‌های جلو، شیشه‌های چند لایه عایق صدا در جلو، شبکه ۴G، تعامل صوتی، دریچه‌های تهویه مطبوع عقب، کنترل از راه دور موبایل، حالت نگهبانی، پشتیبانی کمری صندلی راننده و هشت بلندگوی سونی، به عنوان نمونه، وجود دارد.

فضای داخلی چانگان UNI-Z

در ماه ژوئن، تعداد ۸,۹۹۰ دستگاه از چانگان UNI-Z به فروش رسید که نسبت به ماه قبل ۱۰.۱ درصد افزایش داشت. از ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۴، مجموع فروش چانگان UNI-Z به ۲۳,۲۰۶ دستگاه رسید.

گالری تصاویر

 

منبع خودروبانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین