کدخبر : 11645 تاریخ انتشار :
A

نیسان جدید در بازار؛ قاتل کی‌ام‌سی T8 کرمان‌خودرو معرفی شد

نیسان جدید در بازار؛ قاتل کی‌ام‌سی T8 کرمان‌خودرو معرفی شد

فرانتیر ۲۰۲۵ اواخر تابستان امسال به نمایندگی‌ها می‌رسد. اطلاعات مربوط به قیمت در آستانه عرضه به بازار اعلام خواهد شد؛ فرانتیر جدید با ظاهری نو، ظرفیت یدک‌کشی افزایش یافته و فناوری جدید داخل خودرو، اواخر تابستان وارد نمایشگاه‌ها می‌شود

پیکاپ نیسان فرانتیر ۲۰۲۵ که اخیراً معرفی شد، با ظاهری نو، ظرفیت یدک‌کشی افزایش یافته و فناوری جدید داخل خودرو، اواخر تابستان وارد نمایشگاه‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: فروش قسطی کامیون باری X۵۰۰۰L ویژه (مرداد ۱۴۰۳)

فرانتیر ۲۰۲۵ را می‌توان به راحتی با قسمت جلویی جدیدش شناسایی کرد که دارای طراحی‌های اصلاح‌شده برای نمای جلو و جلوپنجره است، به‌علاوه یک فینیشر جدید عقب برای مدل‌های PRO-X و PRO-4X. چرخ‌های ۱۷ اینچی جدید و رنگ قسمت بیرونی جدید نارنجی «افتربرن» نیز تفاوت را ایجاد می‌کنند.

نیسان فرانتیر 2025

نیسان فرانتیر 2025

نیسان فرانتیر 2025

در داخل، تریم داشبورد جدید، فرمان با تنظیم تلسکوپی و شیشه عقب کشویی سراسری، و صندلی سرنشین جلو با قابلیت تنظیم برقی چهارگانه تعبیه شده است که در اکثر مدل‌ها به صورت پیش‌فرض وجود دارند. در حال حاضر، اکثر مدل‌ها دارای صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۲.۳ اینچی به صورت پیش‌فرض خواهند بود، در حالی که، پیش از این صفحه نمایش ۹ اینچی یک آپشن بزرگ محسوب می‌شد. اپل کارپلی و اندروید اتو نیز به صورت پیش‌فرض در این خودرو وجود دارند.

کابین نیسان فرانتیر 2025

برای آفرودبازها PRO-4X گزینه مناسبی است. این خودرو مانند سایر مدل‌های فرانتیر تنها با سیستم چهارچرخ متحرک پارت تایم عرضه می‌شود، اما شامل قفل دیفرانسیل برقی، اجزای سیستم تعلیق بیلشتاین و تایرهای همه‌کاره به صورت پیش‌فرض است. همچنین برای مدل ۲۰۲۵ یک سیستم دوربین دید فراگیر پیشرفته با حالت آفرود تعبیه شده است که تا سرعت ۱۹ کیلومتر بر ساعت کار می‌کند.

برای طرفداران خودروهای لوکس، مدل SL وجود دارد که به صورت پیش‌فرض با تزیینات چرمی درِ جلو و عقب، فرمان چرمی، شارژر وایرلس تلفن همراه و سیستم صوتی Fender پریمیوم با ۱۰ بلندگو عرضه می‌شود. همچنین دارای ویژگی های الکترونیکی دستیار راننده از جمله سیستم دوربین دید فراگیر و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی است.
هیچ تغییری در موتور ۳.۸ لیتری V۶ فرانتیر که حداکثر ۳۱۰ اسب بخار قدرت را ارائه می‌دهد و منحصراً به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل می‌شود، اعمال نشده است. با این حال، ظرفیت یدک‌کشی برای همه مدل ها و پیکربندی‌ها در مقایسه با فرانتیر ۲۰۲۴ حدود ۲۳۰ کیلوگرم بیش‌تر است، و از ۳۰۱۱ کیلوگرم مدل ۲۰۲۴ به ۳۲۴۳ کیلوگرم افزایش یافته است.

فرانتیر ۲۰۲۵ اواخر تابستان امسال به نمایندگی‌ها می‌رسد. اطلاعات مربوط به قیمت در آستانه عرضه به بازار اعلام خواهد شد.

این به‌روزرسانی‌ها می‌تواند به این پیکاپ سایز متوسط نیسان در مواجهه با ورود رقبای جدیدتر از جمله فورد رنجر ۲۰۲۴ و تویوتا تاکوما ۲۰۲۴ کمک کند. همچنین در این بین اعلام شده که نیسان در حال کار بر روی یک پیکاپ یک تنی برای بازار آمریکای شمالی است. این پیکاپ جدید در مکزیک ساخته می‌شود و به طور مشترک با میتسوبیشی توسعه می‌یابد، هرچند زمان آن مشخص نیست. نیسان و میتسوبیشی به طور جداگانه اعلام کرده که در حال کار بر روی پیکاپ‌های برقی است.

مشخصات فنی نیسان فرانتیر ۲۰۲۵

نیسان فرانتیر 2025

نیسان فرانتیر ۲۰۲۵ با موتور ۳.۸ لیتری V6 که حداکثر ۳۱۰ اسب بخار قدرت را به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک منتقل می‌کند، عرضه خواهد شد. ظرفیت یدک‌کشی نیز برای همه مدل ها و پیکربندی‌ها در مقایسه با فرانتیر ۲۰۲۴ حدود ۲۳۰ کیلوگرم بیش‌تر است، و از ۳۰۱۱ کیلوگرم مدل ۲۰۲۴ به ۳۲۴۳ کیلوگرم افزایش یافته است.

امکانات نیسان فرانتیر ۲۰۲۵

در داخل نیسان فرانتیر ۲۰۲۵، تریم داشبورد جدید، فرمان با تنظیم تلسکوپی و شیشه عقب کشویی سراسری، و صندلی سرنشین جلو با قابلیت تنظیم برقی چهارگانه تعبیه شده است که در اکثر مدل‌ها به صورت پیش‌فرض وجود دارند.
در حال حاضر، اکثر مدل‌ها دارای صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۲.۳ اینچی به صورت پیش‌فرض خواهند بود، در حالی که پیش از این صفحه نمایش ۹ اینچی یک آپشن بزرگ محسوب می‌شد. اپل کارپلی و اندروید اتو نیز به صورت پیش‌فرض در این خودرو وجود دارند.

منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین