کدخبر : 11907 تاریخ انتشار :
A

شرایط فروش سدان برقی بهمن‌موتور اعلام شد/ موعد تحویل، کمتر از ۶٠ روز کاری

شرایط فروش سدان برقی بهمن‌موتور اعلام شد/ موعد تحویل، کمتر از ۶٠ روز کاری

شرایط فروش نقدی هونگچی E-QM5 را اعلام شد، این خودرو جز اولین سدان های تمام برقی است که پایش به بازار ایران باز شده است

گروه بی ام کارز به تازگی شرایط فروش نقدی هونگچی E-QM۵ را اعلام کرده و متقاضیان می توانند اقدام به ثبت نام آن کنند.


بیشتر بخوانید: شرایط فروش اقساطی پیکاپ مکث‌موتور؛ کلوت اتوماتیک با اقساط ۱۸ ماهه


شرکت بی ام کارز که زیر مجموعه ای از گروه بهمن محسوب می شود و محصولات وارداتی گروه بهمن توسط این شرکت عرضه می شود، شرایط فروش هونگچی E-QM۵ را اعلام کرده است.

این خودرو جز اولین سدان های تمام برقی است که پایش به بازار ایران باز شده و توانسته کیفیت و مشخصات خوبی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

در شرایط فروش اعلام شده توسط بی ام کارز، قیمت هونگچی E-QM۵ ۲۱،۳۷۲،۲۳۰،۰۰۰ ریال اعلام شده و شرایط فروش این خودرو به صورت نقدی می باشد و تنها در رنگ سفید قابل عرضه است. سود انصراف سالیانه در این شرایط فروش ۱۷.۵ درصد بوده و جریمه تاخیر ماهیانه آن ۲.۵ درصد اعلام شده است.

همچنین گروه بی ام کارز بنا دارد در هفته دوم مهرماه ۱۴۰۳ این خودرو را تحویل متقاضیان دهد.

متقاضیان سدان تمام برقی بی ام کارز می توانند از ساعت ۱۰ روز یکشنبه مورخ ۲۱/۵/۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۶/۵/۱۴۰۳ اقدام به ثبت نام هونگچی E-QM۵ کنند.

شرایط و جدول فروش هونگچی E-QM۵ بی ام کارز: 

BM cars قوی ترین نسخه هونگچی E-QM5 را به بازار ایران عرضه می کند که این نمونه دارای یک پیشرانه برقی است که می تواند ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و نیرو را به چرخ های جلو منتقل کند. هونگچی E-QM5 قادر است تا با یکبار شارژ مسافتی در حدود ۴۳۰ کیلومتر را پیمایش کند که عدد قابل قبولی برای این خودرو به حساب می آید. البته باید به این نکته نیز توجه داشت این عدد با توجه به استاندارد NEDC اعلام شده است و این میزان می تواند در واقعیت کمتر باشد. سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع مولتی لینک یا چند اتصاله است که سواری نرمی برای سرنشینان به ارمغان می آورد. البته جز این هم از این محصول هونگچی نمی توان انتظار داشت.

از جمله امکانات هونگچی E-QM5 می توان به؛ ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای) ، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه شروع حرکت در سر بالایی، سیستم هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تهویه اتوماتیک دو کاناله، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی، کامپیوتر سفری، سنسور نور، سنسور باران، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، دوربین پارک عقب، سنسور پارک، شارژر بی سیم، زیر آرنجی، نورپردازی داخلی، سامانه پایش باد تایر ها و… اشاره کرد.

 

منبع آخرین خودرو
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین