کدخبر : 11989 تاریخ انتشار :
A

شرایط فروش کشنده هانوان P9 اعلام شد

شرایط فروش کشنده هانوان P9 اعلام شد

شرکت کامل دیزل قیمت کشنده هانوان P9 را شش میلیارد تومان اعلام کرده است

شرکت کامل دیزل در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، کشنده P۹ خود را به قیمت قطعی از طریق نمایندگی‌های مجاز عرضه می‌کند:


بیشتر بخوانید: تانک ۴۰۰؛ عرضه شاسی‌بلند آفرودی جدید به بازار


قیمت قطعی کشنده هانوان P۹:

 ۶،۱۲۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان

 شرایط فروش کشنده چینی قیمت کشنده هانوان P9 قیمت انواع کشنده انواع کشنده بهترین کامیون چینی

کشنده هانوان در جاده های ایران

با توجه به اینکه واردات خودروهای سنگین به کشور آزاد شد. این بار شرکت کامل خودرو به سراغ کمپانی چینی XCMG   رفت؛ کشنده هانوان سری P را میخواهد وارد ایران کند. مشخصات فنی این کشنده چینی را در ادامه مطلب باهم خواهیم دید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

نسل دوم کشنده هانوان سری پی در سال 2021 در بازار چین عرضه شده بود، و قرار است مجموعه کامل خودور این کشنده را وارد و مونتاژ کند. این کشنده توسط شرکت XCMG  تولید و ساخته شده که با نام P9 شناخته شده است. شرکت  XCMG یک کمپانی چینی می باشد که در سال 1943 احداث شد، کمپانی XCMG یکی از بزرگترین تولید کننده خودروهای تجاری و کار سنگین و ماشین آلات راه سازی و معدنی است. این شرکت چهارمین کمپانی بزرگ ساخت ماشین آلات در جهان محسوب می شود. کمپانی جی سی ام جی موفق به دریافت تنها جایزه برتر در صنعت چین شد، جایزه دستاورد برای مرکز فنی ملی معتبر و جایزه ملی پیشرفت در علم و فناوری همچنین موفق به کسب چهاردهمین جایزه ملی کیفیت شده است

مشخصات فنی و تجهیزات استاندراد کشنده هانوان P۹

این کشنده چینی با پیشرانه های 440 تا 580 اسب بخار تولید و ساخته شده است، هانوان در نسخه P9 با 580 اسب بخار را شرکت کامل خودرو وارد کشور میکند. این خودرو دارای گیربکس با مدل F16JZ28+FHB400، با استاندار آلایندگی یورو 6، به صورت جفت محور 4*6، با سوخت دیزلی، 16 دنده، ظرفیت مخزن سوخت 800+250، مدل موتور WP13.580E62، اندازه لاستیک 12R22.5 295/80R22.5 315/70R22.5، با فاصله بین دو محوری  3400+1350 میلی متر می باشد.

Hanvan-p9-truck-1024x682

این کشنده چینی مجهز به بخاری درجا، سنسور نور، قفل دیفرانسیل، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سانروف برقی، استارت دکمه ای، سنسور پایش باد تایرها، جلو آمپر دیجیتال، کنترل شروع حرکت در سربالایی، صندلی بادی راننده با سرد کن و گرمکن، تهیه اتوماتیک، چراغ روشنایی روز، یخچال، رادار خطی، نمایشگر لمسی، ترمز پارکی برقی، کولر درجا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کروز کنترل، ترمز اضطراری، سنسور باران، نور   بالای اتوماتیک و… خواهد بود.

کشنده  XCMG P۹ Series ۵۸۰HP ۶×۴ Euro-۶
XGA۴۲۵۰D۶WC مدل
F۱۶JZ۲۸+FHB۴۰۰ مدل گیربکس
۳۴۰۰+۱۳۵۰ فاصله بین محوری (میلی متر)
۱۲R۲۲.۵ ۲۹۵/۸۰R۲۲.۵ ۳۱۵/۷۰R۲۲.۵ اندازه تایر
Euro ۶ آلایندگی زیست محیطی
۱۶ دنده تعداد دنده
۸۰۰+۲۵۰ ظرفیت مخزن سوخت (L)
۴۴۰ محور عقب
WP۱۳.۵۸۰E۶۲ مدل موتور
Weichai برند موتور
۵۸۰ قدرت موتور (اسب خار)
۳.۰۸۳ نسبت محور عقب

نتیجه گیری

در این مقاله کشنده هانوان سری پی 9 از شرکت XCMG را مورد بررسی قرار دادیم، همچنین میتوانید. کشنده هانوان در  سال ۲۰۲۱ در چین رونمایی شده بود. شرکت کامل خودرو می خواهد این کشنده چینی را وارد کشور کند. با توجه به مشخصات فنی که دارد امیدواریم در جاده های کشور عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

منبع مجله خودرو کارستان
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین