کدخبر : 12103 تاریخ انتشار :
A

سود 45 درصدی خرید پژو 207؛ بهترین محصول در طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو مشخص شد

سود 45 درصدی خرید پژو 207؛ بهترین محصول در طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو مشخص شد

بررسی قیمت کارخانه‌ای پژو 207 با گیربکس دستی و مقایسه آن با قیمت بازاری، نشان‌دهنده فاصله‌ای حدود ۲۳۰ میلیون تومانی است

در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی ارتقا یافته به بازار عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:هیولا در ایران؛ خودرو آمریکایی در نمایشگاه آفرود رویت شد (فیلم)


متقاضیان این خودرو در صورت خرید از طرح فروش فوق‌العاده می‌توانند سودی نزدیک به ۴۵ درصد از تفاوت قیمت کارخانه و بازار به دست آورند. علاوه بر این، ایران خودرو محصولات دیگری مانند رانا پلاس ارتقا یافته، سورن پلاس بنزینی با موتور XU۷P، و خودروی جدید “ری‌را” را نیز به فروش خواهد رساند. همچنین تارا و هایما نیز در این طرح فروش حضور دارند، اما تعداد دقیق اعضای خانواده این خودروها هنوز مشخص نیست.

سود قابل توجه برای خریداران پژو ۲۰۷

بررسی قیمت کارخانه‌ای پژو 207 با گیربکس دستی و مقایسه آن با قیمت بازاری، نشان‌دهنده فاصله‌ای حدود ۲۳۰ میلیون تومانی است که به سود ۴۵ درصدی برای خریداران منجر می‌شود. این خودرو از جمله محصولاتی است که در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو قرار دارد.

محصولات دیگر در طرح فروش ایران خودرو

در کنار پژو 207، تارا LX V4 با گیربکس اتوماتیک نیز سود قابل توجهی را برای خریداران به همراه دارد. این خودرو با قیمت کارخانه‌ای حدود ۶۹۰ میلیون تومان عرضه می‌شود، در حالی که قیمت بازاری آن نزدیک به ۹۵۵ میلیون تومان است که نشان‌دهنده فاصله‌ای ۲۶۵ میلیون تومانی و سود حدود ۳۸ درصدی است.

سود محصولات خانواده هایما

در میان محصولات خانواده هایما، هایما S7 با فاصله قیمتی ۴۳۰ میلیون تومانی میان قیمت کارخانه و بازار، سود ۳۶ درصدی را به خریداران خود اختصاص می‌دهد. هایما S8 نیز با فاصله قیمتی ۴۸۰ میلیون تومانی، سودی نزدیک به ۳۵ درصد را برای مشتریان خود به همراه دارد.

رانا پلاس ارتقا یافته، تارا با گیربکس دستی ۶ سرعته، و سورن پلاس بنزینی نیز به ترتیب با سودهای ۳۲، ۳۰ و ۳۰ درصدی برای خریداران از طریق این طرح فروش عرضه خواهند شد. در نهایت، هایما S5 با فاصله قیمتی ۲۸ درصدی و هایما X7 با فاصله ۱۵ درصدی در رده‌های بعدی قرار دارند.

“ری‌را” محصول جدید ایران خودرو نیز در این طرح فروش عرضه می‌شود، اما قیمت نهایی کارخانه‌ای و بازاری آن هنوز اعلام نشده است. باید دید این طرح با چه میزان استقبال از سوی مشتریان روبه‌رو خواهد شد.

منبع اکو ایران
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین