کدخبر : 12119 تاریخ انتشار :
A

پنج خودرو وارداتی با بودجه زیر دو میلیارد

پنج خودرو وارداتی با بودجه زیر دو میلیارد

زوتی DL5 با قیمت یک میلیارد و 110 میلیون ارزان‌ترین خودرو وارداتی است

قیمت ۳۶۰- نگاهی به بازار خودروهای وارداتی نشان می‌دهد که هیچ خودرویی زیر یک میلیارد تومان نیست و ارزان‌ترین خودرو، زوتی DL۵ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان است.


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر رسمی ری‌را؛ نخستین شاسی‌بلند ایرانی میلیاردی قیمت خورد


به گزارش قیمت ۳۶۰، خودروی ارزان بعدی چانگان CS35 پلاس است که یک میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت دارد. در ادامه لیست نیز نام نیسان سانی، شاین مکس و سوزوکی سیاز دیده می‌شود.

زوتی DL۵؛ ارزان‌ترین کراس اوور اقتصادی

1886848

زوتی DL5 یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت چینی است که توسط پارس خودرو به بازار ایران معرفی شد. این خودرو با طراحی ساده و اسپرت، قیمت مناسب و امکانات خوب، بازار کراس‌اوورهای اقتصادی را هدف قرار داده است. DL5 از موتور ۱.۵ لیتری توربو با ۱۴۵ اسب بخار قدرت و جعبه‌دنده CVT  استفاده می‌کند. قیمت این خودرو در بازار یک میلیارد و 110 میلیون تومان است.

چانگان CS۳۵ پلاس

1413599_114چانگان CS۳۵ پلاس توسط شرکت سایپا به ایران وارد شد و هم اکنون در بازار یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو که جانشینی برای CS۳۵ معمولی بود، در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و طراحی آن فیس‌لیفت شده است. پیشرانه این خودرو ۱.۴ لیتری توربوشارژ بوده که ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد.

نیسان سانی

2023442_426نیسان سانی، سدان اقتصادی و پرطرفدار نیسان است که در حال حاضر در بازار با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود. این خودرو با نام‌های مختلف در جهان شناخته می‌شود، از جمله آلمرا و سنترا. موتور ۱.۶ لیتری آن ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و از جعبه‌دنده CVT-Xtronic بهره می‌برد. همچنین، مصرف سوخت آن ۶.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

دانگ فنگ شاین مکس

1791241_634دانگ فنگ شاین مکس یا همان آئولوس یی شوئن مکس از وارداتی‌های اقتصادی به شمار می‌رود که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. این برند از سال ۲۰۰۹ فعالیت می‌کند و محصولاتش از همکاری با نیسان و گروه PSA بهره می‌برند. نسخه بنزینی شاین مکس دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر است.

سوزوکی سیاز

1715507_253سوزوکی سیاز یک سدان اقتصادی و جمع‌وجور با قیمت یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است که از موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. این موتور ۱۰۵ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نسل نخست سیاز از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ تولید شد و برای بازار کشورهای در حال توسعه طراحی شده است.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین