کدخبر : 12377 تاریخ انتشار :
A

قیمت جدید ریسپکت 2 مشخص شد؛ ثبت نام بدون پیش شرط

قیمت جدید ریسپکت 2 مشخص شد؛ ثبت نام بدون پیش شرط

بهمن موتور شرایط فروش و قیمت جدید رسپکت 2 را اعلام کرد

قیمت ۳۶۰- ثبت‌نام ریسپک ۲  از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ بدون پیش‌شرط آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ رسپکت 2 با قیمت کارخانه یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومانی یکی از محصولات خوش قیمت بهمن موتور محسوب می‌شود.

گروه بهمن شرایط فروش خودروی ریسپکت پرایم تیپ ۲ را برای متقاضیان عادی اعلام کرده است. طبق این بخشنامه، متقاضیان می‌توانند بدون هیچ پیش‌شرطی ثبت‌نام کنند. این شرایط از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. در صورتی که تعداد متقاضیان بیشتر از تعداد خودروهای تخصیص‌یافته باشد، قرعه‌کشی توسط سازمان‌های مربوطه انجام می‌شود.

قیمت رسپکت ۲؛ محصول خوش قیمت بهمن موتور

قیمت ریسپکت 2 در کارخانه با افزایش حدودا 72 میلیون تومانی نسبت به فروردین‌ماه، از یک میلیارد و ۸۴ میلیون تومان به یک میلیارد و ۱۵5 میلیون و 448 هزار تومان رسیده است.

رسپکت 2 در میان خودروهای بهمن موتور محصولی خوش قیمت به حساب می‌آید که با گران‎ترین خودورهای بهمن موتور هونگچی E-QM5 با موتور 140 کیلووات ( دو میلیارد و 137 میلیون تومان) و بستیون T77 با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ ( دو میلیارد و 152 میلیون تومان) نزدیک به یک میلیارد تومان اختلاف قیمت دارد. این خودرو همچنین نسبت به محصولات دیگر بهمن موتور چون دیگنیتی و فیدلیتی نیز ارزان‌تر است.

مشخصات فنی ریسپکت ۲؛ پیشرانه ۱.۶ لیتری + گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته

ریسپکت پرایم ۲ مجهز به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ است که قدرتی معادل ۱۵۴ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۲۳۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته CVT صورت می‌گیرد. سیستم تعلیق این خودرو شامل مک فرسون در جلو و مولتی‌لینک در عقب است که پایداری و کنترل مناسبی را در حین رانندگی فراهم می‌آورد.

شتاب‌گیری این خودرو 10.2 ثانیه طول می‌کشد و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.5 لیتر اعلام شده است. ریسپکت 2 می‌تواند حداکثر 190 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.  

Kaiyi_Xuandu_002-1024x768

امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی ریسپکت ۲

از نظر ایمنی، ریسپکت ۲ دارای شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای برای حفاظت از سرنشینان در مواقع تصادف است. همچنین سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل شروع حرکت در سربالایی (HSA) نیز در این خودرو تعبیه شده‌اند.

این خودرو به امکانات رفاهی متعددی مجهز است که شامل سانروف پانوراما، صندلی‌های گرمکن جلو، صندلی برقی راننده، فرمان کمکی برقی، تهویه الکترونیکی دستی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و دسته دنده الکترونیکی می‌شود. همچنین، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر لمسی مدرن و دوربین ۳۶۰ درجه تجربه کاربری خوبی را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند.

در نسخه جدید ریسپکت ۲، جلوآمپر به صورت دیجیتال ارتقا یافته که امکان نمایش اطلاعات بیشتری را برای راننده فراهم می‌آورد. سایر ویژگی‌های این خودرو شامل چراغ‌های LED، نورپردازی کابین، شیشه‌های دودی عقب، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی، سیستم اتوهلد و طراحی داخلی با تریم چرم مصنوعی است.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین