کدخبر : 12800 تاریخ انتشار :
A

قیمت کی‌ام‌سی T9؛ اختلاف 600 میلیونی در کارخانه و بازار

قیمت کی‌ام‌سی T9؛ اختلاف 600 میلیونی در کارخانه و بازار

کی‌ام‌سی T9 در کارخانه با قیمت یک میلیارد و 979 میلیون تومان عرضه شده است؛ قیمت بازار این محصول تقریبا 620 میلیون تومان گران‌تر است

خودرو KMC T۹ که به تازگی توسط کرمان موتور وارد بازار شده، توجه خریداران را به خود جلب کرده است. با قیمت کارخانه‌ای ۱,۹۷۹,۴۰۰,۰۰۰ تومان، این خودرو با ویژگی‌های مناسب و طراحی مدرن خود، به یکی از گزینه‌های جذاب در بازار خودرو تبدیل شده است.

با نگاهی به بازار، شاهد قیمت‌های بالای ۲,۵۹۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای مدل‌های مختلف KMC T۹ هستیم. این اختلاف قیمت قابل توجه نشان‌دهنده تقاضای بالای این خودرو و همچنین میزان عرضه در بازار است. در چند روز اخیر، قیمت‌ها به محدوده‌های متفاوتی نوسان داشته و به طور کلی از ۲,۵۹۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۳,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان متغیر بوده است.

برادر دیگر این خودرو یعنی کی ام سی T۸ یکی از محبوبترین خودروهای پیکاپ در بازار کشور محسوب می‌شود.

کی ام سی T۹، نسخه بزرگ‌تر و به‌روز شده کی ام سی T۸، به عنوان یک پیکاپ جدید و جذاب به بازار ایران عرضه می‌شود. این خودرو که محصولی از شرکت چینی جک است، دارای ابعاد بزرگ‌تر، مشخصات فنی قوی‌تر و امکانات بیشتری نسبت به برادر کوچکتر خود می‌باشد. KMC T۹ با موتور ۱۹۹۸ سی‌سی توربوشارژ و قدرت ۲۲۱ اسب بخار، به سیستم انتقال دو دیفرانسیل و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز است. بیشینه سرعت این پیکاپ ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی ۹.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر معرفی شده است.

این مدل همچنین امکاناتی نظیر هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و رادار نقطه کور را داراست. با توجه به رقابتی که در بخش پیکاپ‌ها وجود دارد، KMC T۹ رقبای اصلی خود را در برندهای چینی دیگر، نظیر مکث کلوت و فوتون تونلند خواهد داشت. این خودرو با سابقه مثبت کی ام سی T۸، می‌تواند موفقیت خوبی را در بازار ایران تجربه کند.

مدل خودرو قیمت خودرو سال خودرو کارکرد
کی ام سی، T۹ ۳,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴۰۳ صفر کیلومتر
کی ام سی، T۹ ۳,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴۰۳ صفر کیلومتر
کی ام سی، T۹ ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴۰۳ صفر کیلومتر
کی ام سی، T۹ ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴۰۳ صفر کیلومتر
کی ام سی، T۹ ۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴۰۳ صفر کیلومتر
کی ام سی، T۹ ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴۰۳ صفر کیلومتر
کی ام سی، T۹ ۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴۰۳ صفر کیلومتر
کی ام سی، T۹ ۲,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴۰۳ صفر کیلومتر
کی ام سی، T۹ ۲,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴۰۳ صفر کیلومتر
کی ام سی، T۹ ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴۰۳ صفر کیلومتر
کی ام سی، T۹ ۲,۵۹۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴۰۳ صفر کیلومتر
منبع خودرو بانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین