کدخبر : 12995 تاریخ انتشار :
A

شرایط فروش مینی‌بوس سحرپلاس بهمن دیزل اعلام شد

شرایط فروش مینی‌بوس سحرپلاس بهمن دیزل اعلام شد

شرایط فروش مینی بوس سحرپلاس، کامیونت فورس در سه تیپ وزنی ۶، ۸.۵ و ۱۲ تن، کامیونت سبک F38 از سوی بهمن دیزل اعلام شد

شرکت خودروسازی بهمن دیزل در جدیدترین شرایط اعلامی، مینی بوس سحرپلاس را به صورت اعتباری عرضه می‌کند:


شرایط فروش اقساطی محصولات بهمن دیزل – شهریور ۱۴۰۳

شرکت بهمن دیزل در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، کامیونت فورس را در سه تیپ وزنی ۶، ۸.۵ و ۱۲ تن به صورت اقساطی از محل اعتبارات شرکت عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش گروه بهمن نسبت به خرید این خودروها اقدام نمایند:


شرایط فروش نقدی کامیونت فورس F۳۸ بهمن دیزل- شهریور ۱۴۰۳

بهمن دیزل با انتشار نخستین بخشنامه فروش رسمی کامیونت سبک F38، قیمت فورس ۳/۸ تنی را ۸۹۵ میلیون و ۹۳ هزار تومان اعلام کرد. این خودرو در هفته اول آبان ۱۴۰۳ و با رنگ سفید به دست مشتریان می رسد. همچنین سود تاخیر ۲/۵ درصد به صورت ماهانه برای ودیعه مشتریان در نظر گرفته شده است. متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح هفتم شهریور ماه نسبت به خرید این خودرو در نمایندگی ها و وبسایت فروش گروه بهمن اقدام کنند.


شرایط فروش نقدی و پیش فروش محصولات بهمن دیزل – شهریور ۱۴۰۳

گروه بهمن و شرکت بهمن دیزل خودروهای کار و تجاری فورس، امپاور و بایک را به صورت پیش فروش و فروش نقدی عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها و وب‌سایت فروش گروه بهمن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند:


شرایط فروش اقساطی کامیون فورس بهمن دیزل – شهریور ۱۴۰۳

️شرکت بهمن دیزل با همکاری بانک تجارت کامیون‌های فورس ۶ تن و ۱۲ تن را با شرایط اقساطی عرضه می‌کند. در این طرح انواع کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار و کامیون فورس ۱۲ تن (با انواع کاربری) عرضه می‌شود؛ موعد تحویل خودروها هفته آخر مهرماه سال جاری (۴۵ روز کاری پس از تایید بانک تجارت و تکمیل پرونده) است.

این برنامه فروش از روز پنجشنبه یکم شهریور تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برقرار است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های بهمن دیزل نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.

  • ثبت‌نام تنها برای افراد بالای ۱۸ سال و هر فرد مجاز به خرید یک دستگاه خودرو است.

منبع پدال
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین