کدخبر : 13252 تاریخ انتشار :
A

شرایط فروش کمپرسی فاو J6P‌ اعلام شد

شرایط فروش کمپرسی فاو J6P‌ اعلام شد

شرایط فروش کمپرسی فاو J6P‌ از سوی شرکت سیباموتور برای شهریور 1403 اعلام شد

شرکت سیباموتور زیرمجموعه گروه بهمن، شرایط فروش کمپرسی فاو J۶P‌ را برای شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرد. این کشنده، محصول جدید سیباموتور است که نسخه ارتقایافته کامیون فاو به شمار می‌آید. نسخه عرضه شده از فاو J۶P‌ در این بخشنامه فروش، تیپ کمپرسی و جفت محور است. خرید این کشنده از طریق نمایندگی‌های گروه بهمن و در قالب عرضه خودروهای تجاری در بورس امکان‌پذیر است.

قیمت کمپرسی فاو J۶P‌ از سوی سیاموتور معادل چهار میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان اعلام شده است. بخشنامه فروش این خودرو فاقد سود انصراف است اما جریمه تاخیری معادل روزانه ۰.۲۵% برای آن در نظر گرفته شده است. خریداران فاو J۶P‌، این خودرو را در آذر ۱۴۰۳ تحویل خواهند گرفت. خریداران می‌بایست جهت تکمیل مراحل خرید، هم‌زمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و تعیین زمان مقرر در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی هفت روز تقویمی با مراجعه به پورتال فروش شرکت سیباموتور به آدرس bahman.iranecar.com  نسبت به ایجاد و تکمیـل پـروفایل خـود اقـدام کنند. سپس آن‌ها باید از این طریق نسبت به پرداخت هزینه‌های مربوط به ارزش‌افزوده، هزینه‌های پلاک، شماره‌گذاری و انتخاب عاملیت موردنظر خود اقدام نمایند.

شرایط فروش کمپرسی فاو J۶P‌، شهریور ۱۴۰۳:

خودرو قیمت رنگ مدل سود انصراف جریمه تاخیر سررسید قرارداد
کامیون کمپرسی فاو J۶P‌ ۴.۸۳۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان سفید ۱۴۰۳ ۰% ۰.۲۵% روزانه ۲۰/۹/۱۴۰۳

شرایط فروش کمپرسی فاو

حداکثر وزن کمپرسی فاو J6P‌ معادل 44 تن عنوان شده است. این کمپرسی از موتور شش سیلندر خطی 11 لیتری توربودیزل بهره می‌برد که حداکثر راندمان آن، 460 اسب‌بخار قدرت و 2200 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس دستی با 16 دنده به همراه ریتاردر پنج مرحله‌ای، وظیفه انتقال قدرت را در این کمپرسی برعهده دارد. مخزن سوخت این کشنده دوتایی است که در مجموع 500 لیتر حجم دارد. حجم مخزن ادبلو کمپرسی فاو J6P‌ نیز 40 لیتر عنوان شده است. از جمله تجهیزات کمپرسی فاو J6P‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم هشدار حرکت بین خطوط (LDWS)، هوشمند کولر درجا، بخاری درجا، یخچال مسافرتی، کتری مسافرتی، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک، دارای گرم‌کن و سردکن و قابلیت تنظیم در شش جهت، سیستم روشنایی اتوماتیک (Autolight)، سیستم مولتی‌مدیا TFT لمسی (رادیو، رهیاب، بلوتوث، SD Card، USB)، فرمان مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی‌مدیا و کروز کنترل، آیینه‌های جانبی برقی به همراه گرم‌کن و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک.

منبع دیجیاتو
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین