کدخبر : 13355 تاریخ انتشار :
A

راهنمای خرید خودرو داخلی تمیز با بودجه زیر 400 میلیون

راهنمای خرید خودرو داخلی تمیز با بودجه زیر 400 میلیون

قیمت برخی از مدل‌های داخلی اصطلاحا تمیز در بازار مدل‌های دست‌دوم کمتر از 400 میلیون است

قیمت ۳۶۰- ارزان‌ترین خودروهای صفر کیلومتر یعنی امثال کوییک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای شهریور امسال به حدود ۴۰۰ میلیون تومان رسیده و در بازار خودرو‌های دست‌دوم گزینه‌های نسبتا تمیزی، با کمتر از این بودجه در دسترس است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت این خودروها که شامل پراید، کوییک، ساینا، تیبا و پژو 405 می‌شوند، حدودا از 300 تا 400 میلون تومان است و از نظر فنی کاملا سالم هستند. 

خودروهای داخلی با قیمت زیر ۴۰۰ میلیون تومان 

قیمت پراید 111 SE توسط فروشنده‌‌ای 315 میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو که به گفته فروشنده با موتور سالم، شاسی‌های پلمپ و بدنه سالم و بدون خط و خش فروخته می‌شود مدل سال 1398 بوده و 120 هزار کیلومتر کارکرد دارد. از مهلت بیمه شخص ثالث پراید سفید رنگ 11 ماه باقی مانده و خودرو بنزینی است. 

قیمت  ساینا S مدل 1401 در بازار 385 میلیون تومان است. این فروشنده تاکید کرده شاسی‌ها پلمپ هستند و ماشین زیاد استفاده نشده است. در مجموع کارکرد خودرو حدود 9 هزار و 500 کیلومتر بوده و رنگ آن نیز سفید صدفی است. مشخصات فنی خودرو نیز کاملا سالم گزارش شده و بدنه آن خط و خشی ندارد. 

تیبا 2 پلاس کم‌کارکرد در بازار خودرو دست‌دوم 371 میلیون تومان قیمت خورده است. کارکرد این تیبا به گفته مالک آن 11 هزار کیلومتر بوده و بدنه، مشخصات فنی و شاسی‌های آن نیز سالم هستند. این خودرو مدل 1399 است و 7 ماه بیمه شخص ثالث دارد. فروشنده تاکید کرده که این خودرو به عنوان ماشین دوم استفاده شده و بنابراین کاکرد پایینی دارد.

فرارو | قیمت انواع تیبا؛ راهنمای خرید تیبا مدل ۹۵

یک کوییک R مدل 1400 در حالی که فروشنده تاکید دارد در حد خودرو صفر کیلومتر است با قیمت 370 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این کوییک 12 ماه بیمه شخص ثالث دارد و کارکرد آن نیز 9 هزار کیلومتر است. وضعیت شاسی‌های این خودرو پلمپ و مشخصات فنی آن نیز سالم اعلام شده است. بدنه سفید رنگ این کوییک هیچ‌گونه خط و خش یا رنگ‌شدگی ندارد. این خودرو از گیربکس دنده‌ای استفاده می‌کند.

خرید یک پژو 405 GLX زرد رنگ در حالی 76 هزار کیلومتر کارکرد دارد، 340 میلیون تومان آب می‌خورد. این خودرو دوگانه‌سوز شرکتی بوده و مدل 1398 است. وضعیت فنی این خودرو در آگهی کاملا سالم گزارش شده و فروشنده می‌گوید شاسی‌های آن نیز سالم و پلمپ است. بدنه خودرو خط وخشی بسیار جزئی دارد و مالک آن را حتی در حد خوردو صفر می‌داند.

خودروهای زیر ۴۰۰ میلیون تومانی در بازار

خودرو

موتور

بدنه

کارکرد

قیمت

پراید ۱۱۱ SE مدل ۱۳۹۸

سالم

سالم و بی‌خط و خش

۱۲۰ هزار کیلومتر

۳۱۵ میلیون تومان

تیبا ۲ پلاس مدل ۱۳۹۹

سالم

سالم و بی‌خط و خش

۱۱ هزار کیلومتر

۳۸۵ میلیون تومان

ساینا S مدل ۱۴۰۱

سالم

سالم و بی‌خط و خش

۹ هزار و ۵۰۰ کیلومتر

۳۷۰ میلیون تومان

کوییک R مدل ۱۴۰۰

سالم

سالم و بی‌خط و خش

۹ هزار کیلومتر

۳۷۰ میلیون تومان

پژو ۴۰۵GLX مدل ۱۳۹۸

سالم

خط و خش جزئی

۷۶ هزار کیلومتر

۳۴۰ میلیون تومان

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین