کدخبر : 13567 تاریخ انتشار :
A
ارقام نجومی به محصولات دهه 40 رسید

آغاز سلطنت ژیان و پیکان!

آغاز سلطنت ژیان و پیکان!

بازار خودروهای کلکسیونی در حال حاضر شاهد آگهی‌های متنوعی از خودروهای قدیمی است که در میان آن‌ها پیکان، ژیان و رنو 5 هم دیده می‌شود

قیمت ۳۶۰- قیمت خودروهای کلکسیونی چون پیکان، رنو و زیان در این بازار بین ۲۱۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان متغیر است و بسته به مدل و شرایط خودرو، این بازه ممکن است تغییر کند.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ در دنیای خودروهای کلکسیونی، هر خودرو داستانی منحصر به فرد دارد و ارزش آن تنها به سن و سالش بستگی ندارد؛ بنابراین قیمت‌ها به طور قابل توجهی متفاوت است. 

قیمت خودروهای قدیمی کلکسیونی در بازار

یک ژیان مدل 58 آبی رنگ با قیمت 320 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. فروشند با تاکید بر اینکه این خودرو کاملا سالم بوده و پلاک تاریخی هم دارد می‌گوید که بازسازی این خودرو یک سال زمان برده است. کارکرد این ژیان حدود 22 هزار کیلومتر اعلام شده و فروشنده مایل به تعویض این ژیان با خودروهای کلکسیونی دیگر هم هست. 

یک ژیان کلاسیک مدل 1358 با قیمت 210 میلیون تومان به فروش گذاشته شده و فروشنده مایل به تعویض آن با پراید یا پژو 206 است. این خودرو با لوازم یدکی اصل بازسازی شده و پلاک ملی هم دارد. راننده ادعا کرده که فقط موتور جدید این خودرو حدود 30 میلیون تومان آب خورده است. 

فرارو | (تصاویر) رنو ۵ ئی-تک؛ کابین همان یادگار ۵۰ سال پیش است، اما جدیدتر!

یک رنو 5 مدل 1976 (1355) در بازار خودروهای کلکسیونی با قیمت 350 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این رنو تصادفی ندارد. رنگ خودرو آبی آسمانی بوده و کناره‌های آن آبرنگ شده است. به گفته فروشنده این خودرو پلاک ملی و مدارک مرتبط را دارد. 

قیمت یک پیکان جوانان که تولید آن به پیش سال 1366 باز می‌گردد و 90 هزار کیلومتر هم کارکرد دارد، 550 میلیون تومان اعلام شده است. به گفته فروشنده این پیکان کاملا سالم بوده و بدنه آن هیچ‌گونه رنگ‌شدگی یا خط و خشی ندارد، این پیکان از گیربکس اتوماتیک هم استفاده می‌کند. 

آگهی فروش یک پیکان مدل 1383 نیز در میان آگهی‌ها به چشم میخورد. فروشنده با تاکید بر اینکه این پیکان تنها سه هزار کیلومتر کارکرد دارد و کاملا هم سالم است برای آن 450 میلیون تومان قیمت تعیین کرده است. 

فولکس واگن کروک مدل 1975 نیز از دیگر خودروهای کلکسیونی است که در آگهی‌های فروش مشاهده می‌شود و 445 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو از نظر فنی و بدنه سالم بوده و فروشنده گفته پلاک قدیمی دارد اما مدارک آن جهت انتقال و یا اخذ پلاک تاریخی تکمیل است.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین