کدخبر : 13728 تاریخ انتشار :
A
از بنز و بی‌ام‌و تا آئودی و فولکس‌واگن

بازگشت شش غول دنیا به بازار خودرو ایران‌

بازگشت شش غول دنیا به بازار خودرو ایران‌

واردات خودروهای جانبازان به کشور، فرصتی برای دسترسی به خودروهای باکیفیت و با عملکرد بالا فراهم کرده است

قیمت ۳۶۰- زمان ثبت‌نام و انتخاب خودروهای وارداتی جانبازان تا پایان روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ تمدید شده است. این فرصت به جانبازان امکان دسترسی به خودروهای باکیفیت از برندهای معتبر جهانی مانند بی‌ام‌و، تویوتا، مرسدس بنز و آئودی را می‌دهد. 

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ جانبازان 50 تا 69 درصد می‌توانند تا سقف 25 هزار یورو، جانبازان 70 درصد عادی تا سقف قیمت 30 هزار یورو و جانبازان 70 درصد ویژه تا سقف 35 هزار یورو اجازه واردات خودرو دارند. در لیست محصولات وارداتی جانبازان 70 درصد ویژه خودروهای تویوتا راوفور هبیرید، کمری هیبرید، بی‌ام‌و 318 سدان، بی‌ام‌و X1 sDrive 20i و همچنین مدل دیگر 220 گرن کوپه مشاهده می‌شود. این گروه همچنین می‌توانند سه مدل مرسدس بنز B200 ،C180 ،CLA180 را به کشور وارد کنند.

خودروهای وارداتی جانبازان 

مدل بی‌ام‌و 116 هاچبک با حجم موتور 1.5 لیتر و قدرت 109 اسب‌بخار، توانسته است شتاب‌گیری 10.6 ثانیه‌ای را ارائه دهد. این خودرو با گیربکس 7 دنده اتومات دوکلاچه، سرعت نهایی 200 کیلومتر بر ساعت را به ارمغان می‌آورد و قیمت آن حدود سه میلیارد و 700 میلیون تومان است.

بی‌ام‌و 318 سدان، دارای حجم موتور 2 لیتر و قدرت 156 اسب‌بخار است. این خودرو با شتاب‌گیری 9 ثانیه‌ای و سرعت نهایی 220 کیلومتر بر ساعت، شش میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارد. 

تویوتا کمری هیبرید نیز با حجم موتور 2 لیتر و قدرت 194 اسب‌بخار، شتابی معادل 7.6 ثانیه دارد و با قیمت چهار میلیارد و 100 میلیون تومان، گزینه‌ای جذاب برای خریداران به حساب می‌آید. تویوتا راوفور هیبرید با حجم موتور 2.5 لیتر و قدرت 260 اسب‌بخار، شتاب‌گیری 9.1 ثانیه‌ای را تجربه می‌کند و قیمت آن به هفت میلیارد و 700 میلیون تومان می‌رسد.

هر آنچه که باید قبل از خرید بی ام و 318 بدانید

مرسدس بنز A-180L با موتور 1.5 لیتری و قدرت 136 اسب‌بخار، شتاب 10.1 ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد. این خودرو با گیربکس 7 سرعته دو کلاچه، سرعت نهایی 218 کیلومتر بر ساعت را تجربه می‌کند و قیمت آن حدود سه میلیارد و 500 میلیون تومان است.

فولکس واگن اطلس، یکی از گزینه‌های جذاب دیگر است که با حجم موتور 2 لیتری و قدرت 269 اسب‌بخار، شتاب‌گیری 7.5 ثانیه‌ای را امکان‌پذیر می‌سازد. این خودرو با گشتاور 370 نیوتن‌متر و گیربکس مشابه مرسدس، سرعتی معادل 227 کیلومتر بر ساعت دارد و قیمت آن حدود پنج میلیارد تومان است.

آئودی Q3 اسپرت‌بک نیز با موتور 1.4 لیتری و قدرت 147 اسب‌بخار، شتابی معادل 9.3 ثانیه را ارائه می‌دهد. این خودرو 250 نیوتن متر گشتاور داشته و با قیمت پنج میلیارد تومان در دسترس قرار دارد.

نیسان ایکس تریل وارداتی با حجم موتور 1.5 لیتر و قدرت 201 اسب‌بخار، شتاب‌گیری 8 ثانیه‌ای را به ارمغان می‌آورد. این خودرو با گشتاور 330 نیوتن‌متر و قیمت چهار میلیارد تومان، گزینه‌ای محبوب برای خریداران به شمار می‌آید.

مشخصات خودروهای وارداتی
برند

خودرو

حجم موتور

قدرت

گشتاور

شتاب‌گیری

سرعت

قیمت حدودی

بی‌ام‌و

 ۱۱۶ هاچبک

۱.۵ لیتر

۱۰۹ اسب‌بخار

۱۹۰ نیوتن‌متر

۱۰.۶ ثانیه

۲۰۰ کیلیومتر بر ساعت

سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

بی‌ام‌و

 ۳۱۸ سدان

۲ لیتر

۱۵۶ اسب‌بخار

۲۵۰ نیوتن‌متر

۹ ثانیه

۲۲۰ کیلیومتر بر ساعت

شش  میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

تویوتا 

کمری هیبرید

۲ لیتر

۱۹۴ اسب‌بخار

۲۴۰ ‌نیوتن‌متر

۷.۶ ثانیه

۱۸۶ کیلومتر بر ساعت

چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان

تویوتا 

راوفور هیبرید

۲.۵ لیتر

۲۶۰ اسب بخار

۲۷۰ نیوتن‌متر

۹.۱ ثانیه

۱۸۰ کیلومتر بر ساعت

هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

مرسدس بنز

 A-۱۸۰L

۱.۵ لیتر

۱۳۶ اسب‌بخار

۲۳۰ نیوتن‌متر

۱۰.۱ ثانیه

۲۱۸ کیلومتر بر ساعت

سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

فولکس واگن

 اطلس

۲ لیتر

۲۶۹ اسب بخار

۳۷۰ نیوتن‌متر

۷.۵ ثانیه

۲۲۷ کیلومتر بر ساعت

پنج میلیارد تومان

آئودی 

Q۳ اسپرت‌بک

 

۱.۴ لیتر

 ۱۴۷ اسب بخار

۲۵۰ نیوتن‌متر

۹.۳ ثانیه

۲۰۰ کیلومتر بر ساعت

پنج میلیارد تومان

نیسان 

ایکس تریل وارداتی

 

۱.۵ لیتری

۲۰۱ اسب‌بخار

۳۳۰ نیوتن‌متر

۸ ثانیه

۱۸۰ کیلومتر بر ساعت

چهار میلیارد تومان

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین