کدخبر : 13823 تاریخ انتشار :
A

قیمت نهایی هاوال H6 اعلام شد؛ فراخوان بی‌ام کارز برای تکمیل وجه

قیمت نهایی هاوال H6 اعلام شد؛ فراخوان بی‌ام کارز برای تکمیل وجه

شرکت بی ام کارز در بخشنامه‌ای قیمت نهایی هاوال H6 کراس اوور هیبرید خود را اعلام کرد

شرکت بی ام کارز در نمایشگاه خودرو شیراز برای اولین بار محصول جدید هیبرید خود یعنی هاوال H۶ وارداتی را رونمایی کرد و برای عموم بازدیدکنندگان به نمایش درآورد. به دنبال این قضیه، عرضه هاوال در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی رقم خورد و ثبت نام کنندگان در اولین اقدام ۵۰ درصد مبلغ علی الحساب تعیین شده برای این خودرو را جهت عقد قرارداد واریز کردند.

شرکت بی ام کارز بهای پایه علی الحساب هاوال H۶ را ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعیین کرد و ثبت نام کنندگان نیز موظف بودند تا نصف آن یعنی مبلغ ۹۰۰ میلیون را برای نهایی شدن ثبت نام واریز کنند. حال اما پس از نزدیک شدن زمان تحویل، قیمت نهایی این کراس اوور هیبرید چینی مشخص شد تا فرآیند تکمیل وجه از سوی متقاضیان انجام شود.

قیمت نهایی هاوال H۶

پس از ارائه مستندات کامل واردات هاوال H6 هیبرید به سازمان حمایت، قیمت نهایی این کراس اوور برای فروش در سامانه ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

نام خودرو هاوال H۶ هیبرید
قیمت پایه علی الحساب ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
قیمت نهایی فروش در سامانه ۲,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰

اطلاعیه تکمیل وجه

احتراما،ً پیرو بخشنامه های شماره ۱۴۰۳/۲۱۸۷۴ به تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ و ۱۴۰۳/۲۸۵۵۰ به تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۱ به اطلاع عموم متقاضیان گرامی و عاملیت های مجاز می رساند، امکان تکمیل وجه نهایی متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهاای وارداتی، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت به صورت فروش فوق العاده با قیمت قطعی به شرح جدول ذیل فراهم گردیده است.
است.
متقاضیان گرامی که نسبت به مشارکت و واریز %۵۰ از مبلغ علی الحساب درج شده در بخشنامه های فوق الذکر اقدام نموده اند، می توانند نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۵ اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه ی زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

اطلاعیه تکمیل وجه کوراندو

مشخصات هاوال هیبرید وارداتی

هاوال H6 هیبرید

هاوال H6 هیبرید

 هاوال H6 هیبرید مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که می تواند حداکثر توان ۱۴۷ اسب بخار و ماکسیمم گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را برای خودرو فراهم کند. موتور برقی در نظر گرفته شده برای این خودرو نیز ۱۷۴ اسب بخار توان و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می کند. در نهایت توان و گشتاور موتور برقی و بنزینی از طریق گیربکس DHT مخصوص خودروهای هیبرید به چرخ های جلو تحویل داده می شود.

از مهم ترین امکانات و آپشن های این خودرو می توان به سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم BOS، ترمز پارک برقی و اتوهلد، شیب سنج، ۶ ایربگ، رادار نقطه کور، رادار DOW، رادار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، هشدار تصادف از جلو و عقب، سیستم پایش خستگی راننده، اصلاح هوشمند لاین حرکتی خودرو پس از سبقت از خودرو طویل، ترمز اضطراری برای عابر پیاده و دوچرخه، رادار کمکی در ترافیک، صندلی برقی راننده و سرنشین، گرم کن و سرد کن صندلی راننده و سرنشین جلو، دوربین ۳۶۰، شارژر وایرلس، اتوپارک، کیک سنسور و صندوق برقی و هدآپ اشاره کرد.

منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین