کدخبر : 13857 تاریخ انتشار :
A

(ویدئو) شاسی‌بلند جدید مرسدس بنز در اتوبان صدر تهران

(ویدئو) شاسی‌بلند جدید مرسدس بنز در اتوبان صدر تهران

مرسدس‌بنز GLS مدل ۲۰۲۴ یکی از محصولات لوکس خودروساز آلمانی است که این روزها در خیابان‌های تهران دیده می‌شود

قیمت ۳۶۰؛ مرسدس‌ بنز GLS مدل ۲۰۲۴ یکی از لوکس‌ترین شاسی‌بلندهای موجود در بازار جهانی است که با طراحی منحصر به فرد و امکانات پیشرفته عرضه شده است. این خودرو با گنجایش شش سرنشین، به عنوان یک انتخاب ایده‌آل برای سفرهای طولانی و راحتی در جاده‌ها شناخته می‌شود.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ مرسدس‌ بنز GLS 450 با قیمت پایه 81 هزار دلار (حدود 4 میلیارد و 860 میلیون تومان) در دسترس قرار گرفته است. این خودرو به موتور سه لیتری شش سیلندر خطی با توان ۳۶۲ اسب بخار قدرت مجهز شده و ظرف ۵.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

قیمت مرسدس‌ بنز GLS 450 که یک مدل پایه است حدودا 81 هزار دلار است که در حال حاضر به پول ایران حدود چهار میلیارد و 860 میلیون قیمت دارد. 

مرسدس‌ بنز GLS 450 به یک موتور سه لیتری شش سیلندر خطی با فناوری هیبریدی مجهز است که توانایی تولید ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۴۹۴ نیوتن متر گشتاور را دارد. این شاسی‌بلند با وزن دو هزار و 454 کیلوگرم، قادر است در عرض ۵.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. جعبه‌دنده ۹ سرعت اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک ۴MATIC از دیگر ویژگی‌های فنی این خودرو هستند. مرسدس‌ بنز GLS 450 همچنین توان یدک‌کشی حدود ۳.۵ تن بار را دارد و مصرف سوخت آن به ترتیب ۱۳ لیتر در شهر و ۹.۸ لیتر در جاده است.

این شاسی‌بلند لوکس به به‌روزترین سیستم‌های ایمنی نظیر ترمز اضطراری فعال و دستیار توجه راننده مجهز است. کروز کنترل تطبیقی و فناوری نگهدارنده خودرو میان خطوط، سفرهای طولانی را برای سرنشینان راحت‌تر می‌کند. طراحی داخلی GLS با صندلی‌های چرمی و فنربندی نرم، تجربه‌ای کم‌نظیر از راحتی را به سرنشینان ارائه می‌دهد.

مرسدس بنز GLS ۴۵۰ اخیرا به‌شکل گذرموقت وارد ایران شده است.

مشخصات مرسدس‌بنز GLS ۴۵۰

مشخصات

مرسدس بنز ۴۵۰ GLS مدل ۲۰۲۴

حجم موتور

3 لیتر

قدرت

362 اسب بخار

گشتاور

494 نیوتن متر

شتاب‌گیری

5.9 ثانیه

سرعت

250 کیلومتر بر ساعت

قیمت 

 81 هزار دلار (4 میلیارد و 860 میلیون تومان) 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین