کدخبر : 13889 تاریخ انتشار :
A

طرح تبدیل حواله هایما S7؛ دو خودرو جایگزین معرفی شد

طرح تبدیل حواله هایما S7؛ دو خودرو جایگزین معرفی شد

امکان تبدیل اختیاری برای دارندگان حواله هایما S7 به دو خودرو پژو 207 و تارا اتوماتیک فراهم شده است

شرکت ایران خودرو برای دارندگان حواله خودرو هایما S۷ با موعد تحویل تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۳، طرح تبدیل به دو محصول پژو ۲۰۷ اتوماتیک و تارا اتوماتیک را ارائه کرده است.

شرکت خودروسازی ایران‌خودرو طرح جدیدی را برای مشتریانی که پیش‌خرید هایما S۷ داشته‌اند، اعلام کرده است. این طرح به خریدارانی که در ماه‌های شهریور و مهر ثبت‌نام کرده‌اند و هنوز دعوتنامه دریافت نکرده‌اند، امکان تبدیل خودروی خود را می‌دهد.

برای مشتریان شهریور ماه هایما S۷ امکان تبدیل به پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موعد تحویل ۴۵ روزه یا تبدیل به تارا اتوماتیک با موعد تحویل ۳۰ روزه راهم شده است

برای مشتریان مهر ماه نیز امکان تبدیل به پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موعد تحویل ۷۵ روزه یا تبدیل به تارا اتوماتیک با موعد تحویل ۶۰ روزه فراهم شده است.

این طرح تبدیل اختیاری است و مشتریان می‌توانند بر اساس نیاز و سلیقه خود یکی از گزینه‌های پیشنهادی را انتخاب کنند. کد کلاس خودروهای جایگزین برای پژو ۲۰۷ و تارا به ترتیب ۶۰۶۱۲ و ۳۲۳۱۱ خواهد بود.

مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام فرآیند تبدیل، به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو مراجعه کنند. برنامه فروش تبدیل مطابق با سیستم فروش شرکت خواهد بود.

جدول طرح تبدیل اختیاری حواله هایما S۷ به پژو ۲۰۷ اتوماتیک و تارا اتوماتیک ویژه شهریور ۱۴۰۳

شرح خودرو مبدا شرح برنامه فروش مبدا شرح خودرو قابل تحویل
هایما S۷ تعهدات پیش عادی: شهریور پژو ۲۰۷ اتوماتیک (۴۵ روزه) یا تارا اتوماتیک (۳۰ روزه)
هایما S۷ تعهدات پیش عادی: مهر پژو ۲۰۷ اتوماتیک (۷۵ روزه) یا تارا اتوماتیک (۶۰ روزه)
منبع خودروبانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین